sobota 19. června 2021

Pozvánka na výstavu do Rudné

A je tu. Výstava panenek v Rudné. K vidění jsou Barbie, Tonner, BJD, originály i vlastní tvorba. Výstavu uspořádaly dámy Erika, Molendrix, Benazir, Sky, Peja a další, a opět bylo na co se dívat. Zítra je poslední možnost, tak to nepropásněte. Fotky jsou v galerii, ale všechno prostě nafotit nejde, tak to berte jako ochutnávku.

Fotky zde


   

12 komentářů:

  1. To je krása, nemůžu říct, co se mu líbí nejvíc. Na Fb jsem viděla video z výstavy od Eriky. Díky vám oběma, že jste nám výstavu přiblížily.

    OdpovědětVymazat
  2. Promiň jestli jsem se už ptala, ale nechceš být členem Klubu blogerů? Sběratelů tam zatím moc není:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene neptala. Prosím Tě co to obnáší? Třeba bych se přidala, mě blogování baví, i když se vzmůžu tak na 1 článek za týden - 14 dní a i když teď letí spíš fb. :-)

      Vymazat
    2. Pravidla jsou tady
      https://klub-blog.blogspot.com/p/pravidla.html?m=0
      nějaká pravidelnost není podmínkou, nějakou dobu už tam jsem a hlavně narazím i na jiné zajímavé blogy, můžeš se účastnit klubových aktivit, ale nemusíš

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Byla jsem moc ráda, že se jim výstavu povedlo uspořádat - takový návrat starých časů :-) Holky jsou moc šikovné.

      Vymazat
  4. To bolo opäť nádhery pokope :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji za fotky, nádherná podívaná. Holky jsou úžasné 👍

    OdpovědětVymazat