sobota 25. prosince 2021

Na lavičkách ve svetrech

Chtěla jsem vyrobit pár pěkných dřevěných laviček, aby na nich seděli  holky a kluci v poličce (teď tam mají prkno a to je teda ostuda).
Na truhlářské dílně stojí dvě velké bedny a v nich se vrší odřezky ze zpracovávaných prken. Nakonec se zpracuje všechno, včetně pilin, ale už ne do nábytku pro lidi. Jenže co je pro někoho odpad, může být pro panenkářku použitelný materiál. a v téhle bedně s odpadem jsem vyhrabala zbytky tmavšího a světlejšího dřeva i pár silnějších kousků na nohy. Prkna nařezal Honza na pile, nohy zpracovalo CNC, a já dobrušovala, kombinovala prkénka, aby to barevně ladilo, a lepila. 
A než lavičky umístím do polic, udělala jsem si jedno velké podzimní focení na fototruhle. Pozadí - listopadový park - mám z Ali, do něj jsem postavila většinu vyrobených laviček a na ně rozsadila holky a kluky z hrací party ve svetrech, mikinách a kabátech vlastní výroby. Těch pár čepic s bambulí jsem taky pletla já, u Stoklasy měli tyhle krásné mrňavé bambule mix barev, tak se je teď pokouším spotřebovat. Jména zúčastněných máte u fotek. Ace přitáhl kytaru, ta je z Pernštýna, kde je teď mají ve slevě, když turisti moc nejsou.
A když se přiblížil večer a park se vyprázdnil, zabrala si lavičku bílá kočka a za kočkou se přišla podívat Imogen...

Další fotky zde







20 komentářů:

  1. Krásné lavičky, obdivuji co všechno pro panenky vytváříš. Moc hezky jsi panenky nafotila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. No kdybys viděla na jakém kusu prkna holky v té poličce seděly doteď, tak bys tolik nechválila :-)

      Vymazat
  2. Svetry i čepice jsou moc pěkné.
    Lavičky se moc povedly. Jenom mi chvilku trvalo, než mi došlo, že jedna je opačně barevná.
    Pěkné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Lavičky jsou takové trošku strakaté - jaká prkna jsem zrovna vyhrabala. :-)

      Vymazat
  3. Nádhera, ja tvoje drevo umenie asi nikdy neprestanem obdivovať. Nádherné nápady. Snáď sa dočkáme aj fotky vo vitrínke, ako si tam Tvoje nádherné kúsky hovejú. Svetríky a čiapky tiež vymazlené.

    OdpovědětVymazat
  4. Super lavičky, líbí se mi, jak jsou pěkně barevně vyladěné, každá trošku jinak. Osazenstvu to sluší, pěkně jsi je oblékla, dokonce i na kytaru došlo :-) Ta kočička je super, kde jsi na ní byla? Taková by se mi taky líbila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, lavičky jsou takhle barevné právě z toho důvodu, že šlo o zbytky z různých prkýnek, takže z nouze ctnost :-) Ladila jsem to jak při šití patchworku :-) Kočička je BJD číča, kloubová a sehnala jsem ji od Míši Haiderové. Velikost je teda spíš 1:4 než 1:6, ale u Integritek se to dá.

      Vymazat
  5. Krásne lavičky, tie si viem i pre svoje bábiky predstaviť.😊 Jesenná scénka ako vyšitá. Vidím, že máš v zbierke moju obľúbenú FF Kaylu, moja jediná Barbie, ktorá mi ostala z detstva. Darii fialová farba pristane.
    Čím ďalej, tým viac sa mi páčia tie staršie Mackie Barbie.🥰
    Poznám jednu fínsku zberateľku z Instagramu, ktorá má viacero takýchto BJD mačiek a používa ich prevažne na hranie sa k svojim Barbie bábikám.😎

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Číča je k Barbie trochu velká, ale je krásně pohyblivá, tak ji ráda fotím. Třeba je to Mainka nebo Norská lesní :-) Lavičky mě moc bavilo vyrábět a potěšilo mě i to, že jsou vlastně z odpadu :-)

      Vymazat