pátek 31. prosince 2021

PF 2022

A je tu konec roku. Vypadá to, jak to vypadá, takže díky za kočky, panenky, výlety, filmy a knížky, které nabízejí pohodu, únik a odreagování alespoň na chvíli. 
Celý prosinec nosím s sebou Kiru a foťák a zkouším blýsknout zimně vánoční netradiční fotky, v albu se můžete podívat na úlovky.
Přeju všem hodně zdraví a štěstí do nového roku, hodně lásky a pohody a doufám, že tentokrát to vyjde.

Další fotky zde


















A jestli chcete malou příhodu z lovu fotek, tak to mě takhle před Štědrým dnem napadlo, že  po Praze jezdí mazací tramvaj a v prosinci bývá opravdu pěkně nazdobená, Honzovi se ji loni podařilo vyfotit, letos povídám, že by to byla super fotka s Barbie a s mazací tramvají, a našli jsme na stránkách Dopravního podniku její jízdní řád. Tak jsem 23.12. vyrazila na Želivárnu koupit vánoční větev přesně na 13:13, kdy měla jet mazačka kolem, v kabele Barbie, přes rameno foťák. Stepovala jsem tam až do 13:25, zmrzlá jak drozd, tramvaj nepřijela. Takže jsem měla rande s mazací tramvají a ona se na mě s odpuštěním víte co.

 




14 komentářů:

  1. :) mazací tramvaj se asi někde pořádně namazala a zmeškala - tobě se to nikdy nestalo? :D vše nejlepší donového roku ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ale ona si je klidně namazaná a já tam stojím, vyhlížím, mrznu a bez svařáku :-D
      Vladi hodně štěstí do nového roku a doufám, že napřesrok už to kafe zorganizujeme :-)
      Naše kočky zdraví vaše kočky.

      Vymazat
  2. Všechno nejlepší Tobě i všem ostatním.
    Ať Tě nenechávají na holičkách nejen tramvaje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, i Tobě vše nejlepší. Teda nemám ráda, když mě tramvaje nechávají na holičkách, ale znám řadu lidí i různých jiných (z)jevů, u kterých bych byla nejradši, kdyby si mě vůůůůbec nevšímali, ty holičky v takovém případě klidně snesu :-)

      Vymazat
  3. V Jihlavě jezdí jen autobusy a trolejbusy, takže vůbec netuším, co je mazací tramvaj.;-)
    Fotky s Kirou jsou krásné, nejvíc se mi líbí ta se svítícím půlkruhem.
    Do nového roku Ti přeji všechno nej, hodně zdraví a aby tramvaje jezdily načas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) I Tobě vše krásné a hodně zdraví do dalšího roku. Podrobnosti o tom, co přesně dělá mazací tramvaj, jsem si musela najít na wiki:

      Mazací tramvaj (zkráceně mazačka) ev. č. 5572 v Praze je specificky upravený pracovní vůz, který od počátku roku 2015 slouží k mazání kolejnic v pražské tramvajové síti. Vůz byl vyroben roku 1965 jako běžný typ Tatra T3 a jezdil s cestujícími až do roku 1990. Pak prošel přestavbou na nákladní vůz, během níž byla zkrácena vozová skříň a v zadní části vytvořena nákladní plocha. Od roku 2004 navíc vůz disponuje sněžným pluhem, aby mohl odklízet sníh na trati na Barrandov v jižní části Prahy. V průběhu roku 2014 získala tramvaj zařízení pro mazání kolejí a s ním byla nasazena do téměř denního provozu. Stala se populárním fenoménem a byla osazena webovou kamerou.

      A v prosinci bývá načančaná a na korbě má anděly. Dala jsem na konec alba tu její fotku, co ulovil loni Honza, když už já jsem letos pohořela :-)
      https://photos.app.goo.gl/kSx5rvkJjY2b35xn8

      Vymazat
  4. Krásné fotky jsi pořídila, asi budu muset chodit na nákup s foťákem.
    U nás v Novém Sedle nejezdí ani tramvaj, ani městská doprava. Pouze sem tam profrčí autobus co jezdí buď do Karlových Varů nebo do Sokolova.
    Ještě honem do roku 2022 všechno nej, hlavně to zdravíčko aby nám sloužilo. To ostatní přijde samo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Můžu doporučit, s foťákem se i z banální pochůzky stane zajímavý lov. I já Tobě přeju všechno nejlepší, hodně zdraví, štěstí a lásky a ať to hlavně ve zdraví přežijeme :-)

      Vymazat
  5. Krásne fotky, všetko najlepšie do tohto roku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I Tobě všechno nejlepší do nového roku a ať štěstí a pohoda zavládne a chmury se rozplynou :-)

      Vymazat
  6. Krásné zimní fotky :-) To měla Kira štěstí, žes jí takhle brala na cesty ;-)
    I vám krásný a pohodový rok 2022 plný lásky, štěstí a splněných přání :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) No štěstí - z cest viděla hlavně vnitřek od kabelky :-) I Tobě a Tvé rodině krásný rok 2022, hodně štěstí a zdraví.

      Vymazat
  7. Dotatočne ešte v tomto mesiaci Ti prajem šťastlivý, pohodový a hlavne konečne slobodný nový rok 2022. Nech je na ňom len všetko pozitívne.🍀✨🎉🙏
    U Teba na blogu človek nikdy nenudí a dozvie sa nové veci. Mazacia električka vo vianočnou ladení. To sú mi veci. Keďže v Bratislave nebývam, tak také veci sa obchádzajú. U nás v meste jazdia len autobusy MHD. A keď som bola v BA, tak som len raz išla autobusom a nie električkou.😃
    Kira je krásna v Tvojom pekne ušitom kabátiku, určite jej ani zima nebola a nakoniec si aj nejakú vianočnú atmosféru užila.😊😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, i Tobě všechno nejlepší hodně zdraví a štěstí. A budeme doufat i v tu svobodu, i když mě teď na konci ledna spíš přepadají chmury - máme novou vládu a je ještě horší, než ta stará (a to jsem si myslela, že to nejde :-) ) Jsem ráda, že Tě blog pobavil.

      Vymazat