neděle 24. dubna 2022

Nová Navia Phan a nové šaty s podšívkou

Navia Phan je celkem nová postava u Integrity Toys, první vyšla v řadě Meteor v roce 2020 a druhá 2021. Nemá tu klasickou naprčenou modelkovskou tvář, jako třeba Agnes nebo Giselle, ta první Navia Phan Coming Out působí něžným, zasněným dojmem. Pokukovala jsem po ní dlouho a nakonec dorazila nahá. 

Na posledním panenkářském kafi mi Jana Janáčková osvětlila jednu šicí záhadu - kudy na vypodšívkované šaty bez rukávů. Saka a kabátky s podšívkou už docela zvládám, fígl je v sešití a protočení přes rukávy a obrácení z rubu na líc třeba přes dolní zadní okraj, jenže kudy protočit šaty, které rukávy nemají, a právě průramek a výstřih jsou ta místa, která nejvíc potřebují začistit. Jana na to přišla a dokonce přinesla praktickou ukázku - rozešité šaty na panenku, a mohla jsem si zkusit, že to správné místo a ten správný fígl jsou nárameníkové švy a z rubu na líc pak obracet přes zadní šev se zapínáním. Doma jsem to hned musela vyzkoušet  a Navia vyfasovala nové šaty s vypodšívkovaným živůtkem.

Další fotky zde









14 komentářů:

  1. Tak teď nevím co mám obdivovat dřív - jestli panenku anebo šaty.
    Začnu panenkou: Navia Phan se mi líbí, má krásný jemný obličej
    Šaty: jsou moc hezké a fígl se začištěnou podšívkou budu muset taky zkusit. Kdysi jsem šila vypodšívkovanou vestičku, ale to už nevím jak jsem začistila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Navia mi připadá jako tvář, ze které se dá udělat cokoliv, tahle je něžná a zasněná a ta druhá z dalšího roku mi přijde jako kandidátka na pěknou potvoru. Něco jako Eden a Lilith. No co se týká šití tak profi švadleny by se asi smíchy neudržely, co já řeším, ale měla jsem z toho fíglu od Jany velkou radost.

      Vymazat
  2. Tahle panenka se mi líbí,je zvláštní.Hezké fotky a nábytek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Obcházela jsem kolem ní dlouho, ale jsem ráda, že se ubytovala. Postel a stolek jsme vyráběli před časem na truhlářském kurzu a kromě šatů jsem šila i potah a polštářky a kytka je od Vietnamců.

      Vymazat
  3. Moc krásné šatičky :-) povedly se ti, já bych to asi taky musela vidět, jak se to dělá, ale nevím, kde na všechno brát čas :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Taky jsem potřebovala názornou ukázku :-) Je moc fajn, že zas bloguješ :-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Díky :-) Postel je taková trochu předimenzovaná, tak dlouho jsem tenkrát měřila, aby se do ní vešli i IT chlapi, až je málem i pro Tonneračky :-)

      Vymazat
  5. Navia je moc hezká. A šatičky perfektní

    OdpovědětVymazat
  6. Má veľmi zaujímavú tvár a šaty a posteľ sú dokonalé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Mě na Navii fascinuje ta proměnlivost, zatím jsou venku pokud vím dvě, ta první něžná, jemná, zasněná, ta druhá od pohledu prototyp pěkné potvory, přitom jedna tvář :-)

      Vymazat
  7. Já nevím, mě ta Meteor řada nějak neoslovila. Navia je taková jemná kráska (tedy tahle verze ;-)) Podšívku jsem zatím nevykoumala, ale je fakt, že já jsem teď na panenky dlouho nešila. Tak třeba se do toho zase dostanu a podšívku prubnu. Je fakt, že to oblečení je hned o level výš. Krásné šaty jsi jí ušila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Docházím k tomu, že všechno to krásné šití, které obdivuju, je vždycky výsledkem nějakého toho fíglu nebo triku, jen ho znát. Navii jsem okukovala dlouho, ale nakonec mě dostala, z Meteor řady se mi ještě líbí Amirah.

      Vymazat