sobota 1. dubna 2023

Jarní Praha s Dorotkou a Belveder s Broskvičkou

Jaro je tady, Velikonoce za rohem a všechno už zase začíná kvést. Na procházku jsem tentokrát přibalila nový přírůstek - Dorotku, tedy Barbie Dorothy Wizard of Oz 2010. Tahle zrzka připutovala už na kloubovém těle, vyfasovala manšestrovou bundičku a obešla s námi
rozkvétající magnolie na Míráku
rašící stromy na Tyláku
a velikonoční trhy s obří kraslicí na Staromáku

Další fotky zde











A protože poslední rok ten blog teda flákám a mám spoustu restů, tak tady je ještě pár fotek z loňského výletu na vyhlídku Belveder nad Labským kaňonem, kdy se v té manšestrové bundě prošla Broskvička -  Barbie Peach Sorbet


















16 komentářů:

  1. Venkovní fotky nemají chybu.Škoda,že já na to nemám odvahu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Já už jsem otrlá, ale vždycky po zimě mám zas trochu zábrany, zvlášť tam, kde je víc lidí. Ale už se mi často stalo, že kolemjdoucí se chtějí přidat, což mi vždycky zvedne náladu.

      Vymazat
  2. Miss Dorothy je nádherná, sama som ju mala v zbierke a rada sa na ňu pozriem :-) Broskynka je zase moje detstvo, úplne si pamätám katalóg, kde boli aj s Jahôdkou a tá stránka voňala...hm...dlho som nevedela, že existuje aj Citrón, čo je nádherná tmavá Mackie <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Mně se na Dorotce líbí ten postranní šibalský pohled, a to normálně holky s pohledem do strany spíš nemusím. Sorbetky se mi také líbí odjakživa (jasně Mackie) a když jsem narazila na inzerát s Broskvičkou a paní ji měla už přetělenou na kloubíky a v krásném vymazleném stavu, tak jsem byla jasná :-)

      Vymazat
  3. Krásné slečny, krásné výlety. Ty rozkvetlé stromy to přímo miluju. Ovšem pro skály mám taky slabost ;-)

    OdpovědětVymazat