pátek 15. prosince 2023

Sochy v parku s Fashionistas 188

Dnes po delší době taková malá vzpomínka na léto. V červenci jsme se podívali do Lysé nad Labem. U zámku tam mají velký park plný barokních soch, najdete tam sochy ročních období, měsíců, živlů, starověkých bohů, světadílů ...... 

Na výlet nás doprovodila Fashionistas 188 z roku 2021 s novou tváří.



























12 komentářů:

  1. To je ohromná spousta soch. Fashce to mezi nimi moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daniela
      Už zase blbne účet google.

      Vymazat
    2. Už mi psalo pár holek, že můžou komentovat jen jako anonymní, každopádně dík za komentář :-)

      Vymazat
  2. To prostredie je tam ozaj prekrásne 🥰a táto Fashionistas má celkom zaujímavú tvár.🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam krásně - park s barokními sochami, kus francouzský, kus anglický styl. Užili jsme si výlet :-)

      Vymazat
  3. Toto je veľmi zaujímavá bábika a park vyzerá nádherne <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Moc se mi tam líbilo, mám tahle krásná a vlastně docela opuštěná místa ráda. Jinak 188 byla původně baculka a některé Barbie jsou jako baculky nádherné, ale podle mě zrovna k téhle jde spíš štíhlé tělo.

      Vymazat
  4. V Lysé jsem byla několikrát, ale u zámku ještě nikdy. Evidentně by to chtělo napravit, protože je na co koukat. Tahle panenka mi připomíná jednu herečku, ale nemůžu si vzpomenout na jméno...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Valentina-panenky (Petra)25. února 2024 v 12:01

      Mně to hodně připomnělo Kuks. Co jsem se dočetla, tak sochy pocházejí z dílen Matyáše Bernarda Brauna a Ignáce Františka Platzera. Za mě rozhodně stojí za vidění.

      Vymazat