středa 27. března 2024

Dvě baletky na Čabárně

Narazila jsem na další kupu nezpracovaných fotek z výletu, který  se uskutečnil už na jaře před dvěma roky. Toulali jsme se tehdy kolem Kladna na Čabárně.

Čabárna je vodní park - pár hektarů kolem kaskády rybníků a tůní, celý areál vznikl cca před 30ti lety na jedné z kladenských výsypek. Vedle je i záchranná stanice pro zvířata AVES. 

Na výlet do Čabárny jsem vzala dvě playline baletky - první je Lea Princess Ballerina 2012 a druhá Lea Fairytale Magic Ballerina 2013. Místo svých prkenných těl s namalovaným živůtkem obdržely kloubíky a jako vždycky se mi zdá, že ožily. Tak jestli chcete, pojďte se s nimi podívat mezi rybníčky a tůně.

Další fotky zde


































8 komentářů:

  1. Moc krásný výlet s pěknýma děvčinama. Opět moc moc pěkné fotky, krásný výlet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jo - babivera - já jsem ta Anonymní. Zase jsem byla moc rychlá se psaním.

      Vymazat
    2. Dík. Fascinuje mě, jak krásné místo může vzniknout na staré haldě. Na začátku toho parku je ještě zázemí, kiosek a pěstují tam KOI kapříky v sádkách.

      Vymazat
    3. Jj, taky mi to čas od času promaže přihlášení :-D

      Vymazat
  2. Baletky naozaj prekukli na kĺbovom tele. Vyzerá to tam nádherne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Prý existuje ještě třetí kočka playline-baletka z roku 2012, prý je to zas taková ta finta, že byla vyrobena jen pro určitou oblast, ale v reálu jsem na ni nenarazila. Tohle místo mi připadá taky fantastické, klidné, krásné.

      Vymazat
  3. Hezké místo a holkám to tam moc sluší.
    Ten komentářový systém je fakt hrozný.

    OdpovědětVymazat