neděle 31. března 2024

S koněm a s Barbie na Vítkově

Ze Sadu panenek mám modrou Grand Entrance Barbie. Okukovala jsem ji tam snad půl roku, i v té době, co sad fungoval jen jako galerie, je to krásná sladká Mackie, takže jsem neodolala. Vyfasovala kloubíky od vysoké MTM volejbalistky a zařadila se do hrací party. 

Někdy zhruba před rokem jsem v Kauflandu narazila na krabici s policistkou na koni, oba klouboví, značka výrobce Lauren, cena za vše pět stovek. A dneska jsem je oba, koně i policistku, konečně vysvobodila z krabice, všechny jsem sbalila do kabely a vyrazila na jarní Vítkov a zase si užila kytek, rozkvétajících stromů, cestiček ve svahu s průhledy do Karlína a na jedné šikovné zídce nafotila i koně.

Napadlo mě několik praštěných scénářů k celému focení:
Scénář č.1 Grand Entrance se ztratí v parku, narazí na policistku, která jí zase pomůže se z parku dostat. No uznávám, že to by to ale musela být jiná divočina než Žižkaperk v centru Prahy.
Scénář č.2 Grand Entrance doprovází mladší ségru na jízdárnu, chvíli jezdí spolu, předtím a potom se Grand Entrance toulá jarním parkem sama a čeká, až ségře skončí hodina jízdy. Uznávám, tady nesedí ta policejní košile.
Scénář č.3 Grand Entrance narazí na procházce na kolegyni, která projíždí nového koně, a chvíli jezdí spolu. Ano, absolutně to postrádá děj.
Vymyslíte lepší historku? 

Více fotek zde
































































A takhle vypadala Lauren s koněm v krabici, její promo fotka



  

6 komentářů:

  1. Moc hezky nafoceno, ať je děj jakýkoliv :-) ten kůň vypadá skvěle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ten set s koněm mě mile překvapil, zkoušela jsem najít, jestli nemají nějaké další řady panenek, ale zatím vím jen o tomhle.

      Vymazat
  2. Grand Entrence je naozaj nádherná :-) Bábika s koňom je zaujímavá, hlavne kôň vyzerá super. Lepší príbeh asi nevymyslím, mne by sa páčil aj nápad č. 1.
    Možno by bol fajn aj č. 2, ak by si spravili v jazdeckej škole ešte aj karneval :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Grand Entrance jsou nádherné všechny čtyři, o kterých vím. Karneval v jezdecké škole, to není špatný nápad :-)

      Vymazat
  3. Super jarní nálada. Grand Entrance je nádherná, sluší jí to moc.
    Příběh se asi vymyslet nedá, nějaké hledání cesty nebo něčeho ztraceného je asi nejlepší. Ale snad stačí jenom takhle fotky pro radost.

    OdpovědětVymazat