středa 1. května 2024

Velká Furstenberská zahrada s Karličkou Holiday 2023

Dnešní májový cour vedl do Velké Fürstenberské zahrady. Je to takový můj rest, když už se vypravíme do zahrad na Malé Straně, tak míříme buď do souboru zahrad pod Hradem nebo do Valdštejnské nebo do Jeleního příkopu, ale tuhle krajní míjíme. Dneska jsme si to vynahradili, moc růží, o kterých se mluví v průvodci, tu tedy ještě nekvetlo, ale výhledy z teras byly nádherné. S sebou jsem měla Karličku Holiday 2023. Dostala se ke mně její hlavička, takže vyfasovala MTM tělo a musím říct, že za mě je to jedna z nejhezčích Barbie s tváří Karl.

Více fotek zde




























Jinak v zahradách pod Pražským Hradem už jsme se toulali s Erin In Control


na podzim s Kyori Sato


A do Jeleního příkopu nás doprovodila Dasha






8 komentářů:

  1. Nádhera! Zahrady i panenky...Tvář Karl mám taky moc ráda - ani moc dětská, ani moc vamp. A závidím tu svetrovou. Zdravím Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Na Holiday mě baví ten kontrast ,mezi opálenou pletí a uzlem světlých vlasů.

      Vymazat
  2. Tam to vyzerá naozaj parádne :-) Karličiek máš celkom dosť. Ja, ak dobre počítam, mám len svetríkovú Look.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, tenhle soubor zahrad ve svahu pod Hradem je prostě super. A byl tam klid, vylezli jsme pak na staré zámecké schody a šli ještě zahradou Na valech, ale tam už byla hlava na hlavě. Miluju tyhle odbočky, kdy člověk ujde pár metrů a je liduprázdno :-D
      Mám ještě pár playline Karl, ale nevím, jestli se té tváři ještě takhle říká, asi ne.
      Svetříková je top.

      Vymazat
  3. Moc hezké, ale těch schodů. Karlička je kouzelná, v té zahradě se moc pěkně vyjímá. Na to, aby růže pořádně kvetly je asi přece jenom brzo, i když je letos všechno dřív.
    Baron Kratzmar sjížděl na tácu tohle schodiště nebo to bylo o zahradu vedle?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) No schodů je tam spousta, on se ten kopec nezdá, ale zahrady pod Hradem prostě vedou kolmo vzhůru :-) Baron Kratzmar sjížděl na tácu o zahradu vedle - v Ledeburské, pokud vím. Do Karličky jsem se docela zamilovala.

      Vymazat
  4. Krásné fotky, tyhle zahrady jsou prostě úžasné. Tuhle Karličku vůbec neznám, vidím poprvé a uznávám, že je fakt krásná ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Nějak se teď s Karličkami roztrhl pytel a ne jenom u mě. Ale oslovila mě až když Iski nabízela její hlavičku.

      Vymazat