středa 8. května 2024

Kolem mokřadů Pšovky s Modern Trends FF Kaylou

Když jsem začínala sbírat Barbie, tak zrovna vycházely řady nebo chcete-li vlny panenek Fashion Fever  - hezké holky s šik oblečením. Mackie, Terezky, Kayly, občas se tam mihla i nějaká ta vzácnější tvář. Kayly jsou odjakživa má srdcovka, takže nepřekvapí, že zrovna ty jsem se snažila zkompletovat. Mezi ty netypické patří Modern trend Fashion Fever Kayla, hnědé melírované vlasy, hodně tmavá rtěnka a stříbřité líčení pod očima. Vypadá trochu čarodějnicky, taková čarodějnice juniorka, vyvolává mi v hlavě verš 
Měla bych tě varovat, možná umím čarovat ....
Dlouho byla na svém belly button těle, ale začalo chytat tmavší odstín, takže ji teď mám na MTM. 

Vyrazila s námi na výlet k Pokličkám do skalního města u Mšena. Tentokrát jsme nelezli nahoru, ale vzali jsme to kolem mokřadů Pšovky ke Stříbrníku, světem zelených křovisek, tůní a potůčků.

Další fotky zde










































Kdybyste se chtěli podívat na mé Kayly/ Ley tak tady je seznam, stačí klepnout na koláž:


 

4 komentáře:

  1. Je moc pěkná. V té jarní přírodě jí to moc sluší.
    U některých fotek mám pocit, že za rohem vykoukne pes Baskervillů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na čubu Baskervillů bylo až moc hezké počasí. Ale kdyby bylo mlhavo a pošmourno .... Zas myslím, že tahle Kayla by si s ním hravě poradila :-)

      Vymazat
  2. Túto Kaylu som mala chívľu aj ja a je naozaj veľmi zaujímavá. Veľmi sa mi páčia vaše výlety po prírode.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Není to úplně ta klasická blonďatá a rozesmátá, moc se mi líbí.

      Vymazat