neděle 9. června 2024

Zahrady pod Hradem s Barbie YSL a s karatistkou

Bylo po delší době krásně. A tak jsme si dali sraz s dalšími panenkáři, s Janou a Davidem, a vyrazili nakouknout do Valdštejnské zahrady a prolézt zase jednou zahrady pod Hradem. Tyhle zahrady vedou jak je známo kolmo vzhůru, stoupáte po schodech a nalevo i napravo se otevírají průchody do menších zahrádek, kde zrovna teď kvetou růže. A když vyfuníte na poslední nejvyšší terasu, otevřou se krásné pohledy na malostranské střechy a dál na celou Prahu.

S sebou jsem měla jednu z trojice YSL Barbie, Karličku původně s mikádem, ale koupila jsem ji převlasenou a na MTM těle a moc se mi takhle líbí. Jana  a David měli s sebou jednak Barbie karatisku, což je moc hezká Daya, a jednak plyšáka zajíce Pepu, který se fotí na jejich výletech, takže tentokrát si Pepa střihnul fotky s dvěma kráskami.

Další fotky zde






















































































10 komentářů:

  1. Oběma holkám to sluší, ba i s Pepou. Počasí vyšlo, výhledy parádní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Nejdřív Furstenberská s blonďatou Karličkou, teď zahrady pod Hradem s černovlasou Karličkou :-D

      Vymazat
  2. To je nádherná. Pozerám ako táto YSL putuje po sk/cz bábikovskej scéne, tak dúfam, že u teba už ostane. Karatistku Dayu mám tiež, len som ju ešte stále nestihla nafotiť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím Tě tušíš, odkud tahle Karlička prvně přišla? Já ji mám ze Sadu panenek. A myslím, že zůstane, stejně mám sbírku typu černá díra a ona je moc pěkná, s těmi dlouhými vlasy se mi líbí víc než originál. Nějak na Karličkách ujíždím a to mi tahle tvář nejdřív připadala na Barbie smutná :-) Karatiska je pěkná, mám ráda tu kombinaci tmavé oči a světlé vlasy.

      Vymazat
    2. Netuším, ja som ju práve kúpila od Betky pred nejakými 3,5 rokmi a asi pred tromi následne predala.
      Tiež sa mi viac páči takto ako originál.
      Ja si celkovo ujíždím na Dayách a túto mám zhodou okolností tiež od Betky 🤣🤣🤣

      Vymazat
    3. Putování Barbuch po Slovensku, Čechách, Moravě i Slezsku 🤣🤣🤣

      Vymazat
    4. Jinak já mám kromě karatisky ještě oblíbenou Dayu kuchařku, ta s námi prošla před pár lety o dovče Krkonoše, i na lanovce se projela :-) A Fashionistas 122 taky není marná.

      Vymazat
    5. Kuchárka sa mi tiež dosť páči, ale keďže teraz vyšla Tereska, tak je to u mňa jasné :-D 122 som mala, to je krásna bábika.

      Vymazat
  3. To jsou nádherné fotky, počasí opravdu přálo... a ty panorámata... zajda měl určitě radost, že má kolem sebe dvě takové kočky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Zajda ná prý i zajdovou, tak třeba budeme příště fotit těch plyšáků víc.

      Vymazat