úterý 25. června 2024

Potřetí na Stekníku, tentokrát s Mari a Basic Kenem

Našla si ke mně cestu hlavička  Barbie Signature Chinese Lunar New Year z roku 2021. Jde o jednu z mála Barbie s tváří Mari 1998. Vyfasovala kloubové tělo MTM a šaty od černovlasé Look a vyrazila s námi na výlet na zámek Stekník schovaný mezi chmelnicemi, kde mají prý nejrozsáhlejší terasovou zahradu plnou růží. A protože na tenhle zámek jsme se jeli podívat už potřetí a pokaždé jsem tu fotila pár, doprovodil nás i Ken Basic Jeans. 

Stekník je tak nějak pořád stejný, s oprýskanou fasádou a spoustou kytek. Točila se tu pohádka Slíbená princezna a když jsem zámek ve filmu poznala, dostalo mě to, jak okolní chmelnice zakryly kulisy s namalovaným mořem.

Další fotky zde











































A jestli chcete vědět, které dvojice se na Stekníku ještě kdysi vyfotily, tak to byla








 

8 komentářů:

  1. Super výlet moc pěkné fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky, táto Mari je taká jemná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, vlastně mám ráda všechny holky s touhle tváří. A zrovna u téhle se mi líbí ten úsměv ala Mona Lisa :-)

      Vymazat
  3. Pěkný výlet s pěknou kočkou s doprovodem.

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna včera jsem se dívala na Stekník ve Skrytých skvostech s Pleslem. Zajímavé místo. A říkal, že mají přes 80 růží v zahradě, tak to by sedělo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Místo je to opravdu zajímavé. Mně se teda nejlíp líbilo, když jsme tam byli poprvé, od té doby budovy oprýskávají čím dál víc, některé terasy jsou opravené, ale zas dřív sice byly schůdky ve větších rozvalinách, ale docela romanticky zarostlé, teď jsou to nudné cihly a nakraťoučko sekaný trávník. Zmizely některé maličkosti, třeba lavička kolem kmene stromu. Ale růže tam mají pořád nádherné. :-)

      Vymazat