neděle 25. srpna 2024

Novinky - něco nových sběratelských Barbie, něco pletení a něco Looks

Připutovaly ke mně díky Iski dvě sběratelské krásky Barbie Maria Felix a Barbie Stevie Nicks.
Ta první je inspirovaná herečkou, ta druhá zpěvačkou. Přiznám se, že jsem žádný film s Mariou Felix neviděla, byla prý známá hlavně v Mexiku a v latinské Americe. Ani u Stevie Nicks nemůžu říct, že bych byla zrovna fanoušek, i když u ní alespoň vím, že existuje, ale obě Barbie mi přijdou jednak nádherné a jednak docela podobné svému vzoru. A navíc - jsou holky kloubové.









K svátku jsem dostala novou Barbie Looks číslo 24, tu s ofinkou a na plnoštíhlém těle. I když baculky ve své hromadě panenek mám a řada z nich se mi líbí, zrovna u téhle mi to plnoštíhlé tělo prostě nesedí, přitom obličej má nevšední a za mě krásný. Takže když se mě kamarádka zeptala, jestli nevím, na co tuhle kočku přetělit, byl to alespoň důvod vysvobodit ji z krabice a porozhlédnout se po dárkyni. Třeba bude i další panenkáře zajímat, že perfektně sedí tělo od poslední MTM Barbie jogínky (té poslední s modro-růžovými legínami). Ty MTM blondýnky opravdu odnesou všechno :-).

dárkyně



A další Looks z poslední řady, které se už stihly zabydlet v hrací partě - zrzka #20 a blondýnka #23 


a v krabici ještě nevybalená #22, ta se u nás neprodává a mám ji od Míši.



Před prázdninami jsem plánovala uplést kardigan pomocí vzoru asijský klásek, tak se můžete podívat na výsledek díla :-) zapínání je z korálků a "model" předvádí Daya Fashionistas 122. Že bych dala ještě svetr?


A na závěr - naše kočičí slečna Mína se už zaučuje na asistentku jakéhokoliv focení a manipulace s panenkami vůbec. Školení a zácvik poskytuje Ness.



14 komentářů:

  1. Zase krásný článek. Teda holka zase jsi představila plno krásných holek. Ta černovláska - Barbie Maria Felix - tak ta je moc pěkná. No a Looks - tak ta zrzka Looks 20 - je parádní a moc se mi líbí i Looks 22. Tak nevím nevím, asi zase utratím nějaký ten peníz z důchodu. I když bych je klidně brala i nahatý. Budu se muset poohlédnout po nahatých.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík. Ani Maria ani Stevie se u nás neprodávaly, tak jsem si řekla, že je vypustím, jenže pak jsem viděla Marii nafocenou jednak u Nikky a jednak na Kamélia dolls a začala se mi moc líbit. Takže jsem ukecala Iski. Plus je i to, že jsou kloubové. A Looks je prostě pořád dobrá kolekce, blondýnku a zrzku mám z Allegra, přetělená baculka byl dárek a tu malou asi Kit, co je ještě v krabici, tu mám od Míši.
      Co říkáš na svetro-kabátek?

      Vymazat
    2. Tak ten je teda parádní. A tvojí slečně moc sluší. Z tohoto vzorečku už jsi pletla svetříky viď? Já vzorečky neumím plést - no naučila jsem se - cop a jeden vzoreček a to je všechno. Jo a naučila jsem se plést raglán - takže už umím uplést i dlouhý rukáv. Co já se na starý kolena všechno nenaučím - no ale na oplátku se alespoň nenudím.

      Vymazat
    3. Dík :-). To víš, musela jsem se pochlubit, protože tenhle vzorek je pro mě taky novinka, tvaruje se jinak, než normální pletení, a přitom to je jednoduché hladce-obrace. Raglán je dobrá věc, odpadá nabírání i všívání rukávů, což nemiluju. pletu ho odspodu a u kamarádky jsem teď viděla, že ona začíná odshora právě raglánem. Prostě učíme se celý život, což je vlastně fajn :-)

      Vymazat
    4. Já pletu raglán taky odshora - podle toho jak je silná vlna - vyzkoušej. Napíšu ti do zprávy.

      Vymazat
  2. Se znalostí herečky a zpěvačky jsme na tom podobně, ale holky jsou to pěkné. Looksky se taky povedly.
    Vzoreček je moc pěkný.
    No, a dozor nad focením být musí, jak by to jinak vypadalo, fotit si jen tak.

    OdpovědětVymazat
  3. První dvě barbie jsou krásné a neokoukané. Ta první mi někoho připomíná ale nevybavuji si koho... Zrzavá Looks má neskutečně uhrančivý pohled. A pletení tohodle vzorku bych určitě nezvládla. Vůbec nevím jak se to dělá, ale vypadá to velice efektně. Gratuluji úžasnému svetříku 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík. Občas brblám kvůli tomu, že dřív byly ty panenky hezčí a malba lepší, ale třeba všechny tyhle kočky od Mattela mi přijdou krásné a povedené. Pletení bys zvládla levou zadní - je to jen hladce a obrace, jen jinak poskládané.

      Vymazat
  4. Co se týče raglanu pleteného shora, Jíťa kdysi dávala na blog návod. Přiznám se, že podle něj pletu doteď...

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné Barbie. Máriu milujem, za mňa najzaujímavejšia Barbie za posledné obdobie :-) Paradoxne som ju nafotila skôr ako tú predošlú speváčku, ktorej meno mi práve vypadlo :-D :-D
    Looks Andru by som tiež chcela, ale ešte som sa k tomu nejako nedostala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Obě mají nádhernou tvář, Maria takovou krásně ironickou s tím zvednutým obočím. Zalíbila se mi právě u Tebe a pak ještě u Kamélia dolls :-) Andru můžu jen doporučit, je pěkná a není tuctová. Z Looks, které se mi líbí, mi ještě chybí 14 a 21, obě jsou teď na Allegru a vždycky je něco ze seznamu přeskočí.

      Vymazat