pondělí 12. srpna 2024

Třikrát malý výlet za vodou

Poslední dobou jsme ohledně výletů najeli na systém, že si dáme malou procházku, aby se neřeklo, a pak zapadneme do nejbližšího bazénu. Poslední takový cour byl k vodopádům Bobří soutěsky a s sebou jsem měla sladkou blondýnu z AliExpress, něco mezi Barbie a Integrity, celou partu jsem fotila v minulém článku.

Předposlední výlet nás dovedl na starou dobrou Čabárnu, vodní park na staré haldě u Kladna. S sebou jsem měla úplnou klasiku - Barbie Sněhurku, tvář Mackie, která se konečně dostala ke kloubovému tělu. 

A předpředposlední výlet byl k malému vodopádu prakticky v Kolíně a s sebou jsem měla Barbie Holiday 2017, tvář Millie, patří k těm několika Millie, které opravdu můžu.

Tak co, která dáma u vody se Vám líbí nejvíc, hybrid z Alíku, Sněhurka nebo Miluna Holiday?


Bobří soutěska a hybridka z Alíku






























A tahle zlata kočičí na mě čekala doma ...

Čabárna a Sněhurka






















Vodopádek v Kolíně a Millie Holiday 2017



































9 komentářů:

  1. Nejvíc se mi líbí holka z alíku. Ale možná je to tím, že je u nejhezčího vodopádu.

    OdpovědětVymazat
  2. Všetky sú krásne a aj prostredie je úžasné. To ja vždy obdivujem, aké nádherné prírodné scenérie nám ukazuješ. U mňa vyhráva Snehulienka, ale to je tým, že ja som do tejto bábiky už roky zamilovaná a roky jej úspešne odolávam (uvidíme do kedy :-D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, no ono je to tak, že třeba do Bobřího kaňonu mezi vodopády se jde půl kiláku úzkou pěšinkou mezi kopřivami, pak se dojde na ta fotogenická místa, tam vybalím panenku a fotím. A pak jdeme zase zpátky mezi kopřivami, takže to asi vypadá na fotkách krásnější, než to celkově je, ale stejně mám ty naše výlety ráda :-) Sněhurka je i moje oblíbená, dost ujíždím na starších Mackie, jenom dlouho čekala na kloubíky.

      Vymazat
  3. Krásné fotečky od vody. Všechny holky se mi moc líbí, ale asi vede Sněhurka. Taky mám starší Mackie moc ráda. Nicméně by mě zajímalo, kde je v Kolíně vodopád? Musím fotku ukázat manželovi jestli to pozná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Sněhurka má tu od pohledu starou dobrou Mackie malbu, která se mi odjakživa líbí. Zatím je to 1 hlas pro Millie na fb, 2 hlasy pro Sněhurku tady. V Kolíně je to (alespoň teď v létě) malý vodopád u Polep, mě zaujalo, že je prý přírodního původu. Ale vlastně jsme jen chtěli spojit malou procházku kolem vody s návštěvou bazénu, a ten mají v Kolíně super. Na mapě je ten vodopád tady:
      https://mapy.cz/turisticka?source=base&id=1923071&ds=1&x=15.2136871&y=50.0229621&z=14

      Vymazat
    2. Vlastně kecám, jeden hlas pro Andělku z Alíku tady je :-) Ale Sněhurka stejně zatím vede.

      Vymazat
    3. No jo, to je Polepka. My jsme to šli
      z Ratboře do Kolína. Jenže my jsme tam byli v únoru 2020 a to tam té vody bylo podstatně víc. Proto mi to přišlo povědomé, ale nepoznala jsem to 😂

      Vymazat
    4. Si vzpomínám, jak jsme šli jednou v létě kolem Otavy a měl tam být super vodopád na potůčku, co se do té Otavy vléval a našli jsme jen pár balvanů, no bylo léto. Ale procházka to byla pěkná. Tady to pořád vypadalo jako vodopád :-D

      Vymazat