sobota 4. července 2020

Toulky s Benettonkami

Během jara se možnost toulek a procházek kvůli koronaviru radikálně smrskla. Jenže co by to bylo za jaro, kdyby si člověk nemohl čichnout alespoň k jednomu rododendronu. A tak se jako cíl cesty zase jednou nabízela Květnice na Petříně - kouzelná zahrádka ve stylu japonských zahrad přilepená k Hladové zdi. A jako bonus je hned vedle růžový sad, kde růže už nasazovaly poupata a místní včely se mohly zbláznit.
S sebou jsem vzala Barbie Benetton Loves Beijing, tedy Barbie miluje Peking (když jsem na ni poprvé narazila, dost dlouho jsem hledala, které město vlastně tahle Barbie miluje). Je to krásná playline 
Goddess, mám ji v hrací partě a nedávno se mi povedlo sehnat i vitrínkovou v původním oblečení, ta si ještě pořád hoví v krabici. Tato řada Barbie se prodávala v obchodech Benetton, řadí se k Fashion Fever a navrhl ji Bill Greening.

I v tomhle roce se konaly dny otevřených zahrad. Vyrazili jsme a doprovodila nás Barbie loves Benetton Moskva - blonďatá Goddesska s modrozelenýma očima. I ta u mě bydlí jednak ve vitrínce a jednak v hrací partě. Ta druhá dorazila s poškozenými a vytrhanými vlasy, takže jsem ji dala dohromady a přehodila na kloubíky. Na fotkách ji uvidíte v zahradě zámku v Blovicích, hezké místo obklopené vodou s rybníčkem a s potůčky. Jak už to tohle jaro bývá, zmokli jsme, ale mohlo to být i horší.

Z Benetton Loves u mě bydlí kromě Pekingu a Moskvy i Londýn, Berlín, New York, Saint Tropez, Ibiza a Paříž. Vytarasila jsem je zas jednou z krabic a poliček a zkusila doplnit dva výlety ještě hromadným focením všech Benettonek na fototruhle. Při té příležitosti jsem zjistila, že Barbie, kterou jsem kdysi koupila nahou jako Milán, není Milán, ale Rayla princezna Pegasů, tak to berte, že se na ty fotky malinko připletla.

Popisky jsou u fotek, holky jsou zařazené do alb Kayla/Lea, Goddess, Mackie, Lara a Adria.

Díky za návštěvu na novém blogu.

Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře





21 komentářů:

  1. Ráda jsem se s Tvými kráskami prošla jak v zahradách, tak v parku u zámku.:-) Líbí se mi parta Benettonek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Benettonky byly krásná edice, ovšem dneska už se špatně shání. Nebránila bych se ještě nějakým kráskám z téhle řady (St Moritz, Stockholm, Osaka nebo i ten Milán ....) :-)
      Jinak byla jsem ráda, že dny otevřených zahrad proběhly alespoň v komornějším provedení, to je zajímavá akce každý rok, vždycky člověk potká něco nového.

      Vymazat
  2. Hezké výlety. Tak snad se to zase rozvýletuje. Benettonky moc prima.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásky :-) Zrovna túto nádhernú Goddess nedávno originál v krabičke predávala kamarátka, ale nemala som vtedy dostatok financií :-( Máš nádherné originál aj hracie kúsky a srdečne gratulujem k prenosu blogu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Benettonky miluju, Peking a Berlín jsem sháněla hodně dlouho, vlastně i Moskvu. Co se týká přenosu blogu, blog cz byla dlouho fajn platforma, ale teď už jsem namíchnutá natolik, že klidně budu dál prošlapávat cestičky, aby i větší blogy šly přenést jinam nějakým přijatelným způsobem. Jednak mě to zajímá i profesně a jednak z vlastní zkušenosti vím, co je za tím práce a jak moc člověku záleží na fotkách, komentářích ... jsou v tom vzpomínky, je to součást sbírky. Navíc jak si postupně hraju s blogspotem, tak tady jsou třeba možnosti pro větší fotky, správa mi přijde pohodlnější.

      Vymazat
  4. příjemné fotečky, co potěší oko :). Blondýnka má super sukničku, hned bych jí ju vyvlastnila! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky. Květnice je příjemné místo, ale dlouho jsme tam nebyla. Bylo vždy zavřeno, když jsem se k ní dostala, např. vloni začátkem léta kvůli rekonstrukci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík. Pokud vím předělali úplně tu část nejdál od vchodu, docela pěkně, jsou tam terasy a další vlez.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Dík :-) Koukám, že už jsi také na blogspotu, máš to hezky přenesené, musím si Tě dát do odkazů :-)

      Vymazat
  7. Hezký blog.Také srdečně zvu na svůj lamicha.unas.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, moc ráda zas k Tobě budu chodit a kochat se. Měla jsem depku, že blogy už nebudou, ale teď doufám, že se většina přestěhuje a pojede dál, to by bylo tak prima :-)

      Vymazat
  8. Nádherné rozkvetlé jarní fotky. Ač jsem byla s holkama (dětma) doma, moc jsem toho nepofotila, protože když jsme skončily se školou, byla jsem tak vyřízená, že jsem neměla na nic moc náladu. Ale archiv to jistí ;-)
    Benettonky jsou úžasné. Zejména ty fotky, kde jsou spolu jsou až neuvěřitelné, že jich v našich končinách má někdo tolik :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) To byly takové výlety, kdy už jsme prostě museli někam vystrčit nos, alespoň na dvě na tři hodinky. Byla jsem moc ráda, že víkend otevřených zahrad se nakonec konal. Benettonky jsou má klasická směska: něco v originálním stavu, pár holek dorazilo nahatých, Moskva z hrací party je dovlasovaná, na New York nemám ty správné kudrny, tak zůstává jak dorazila. Mám je ráda.
      Nauriel, můžu se zeptat, budeš mít nový blog? Protože to by teda byla hrozná škoda, kdyby ne.....

      Vymazat
    2. Teď jsem se k Tobě pro jistotu koukla a on tam je, hurá. Dávám si Tě hned do odkazů.

      Vymazat
  9. Tak to i já jsem měla takovej hodně zvláštní rok Peti, ale to se holt nedá nic dělat no... Já jsem se rozhodla, že tomu prostě pujdu naproti a zkusím to řešit... Mým první krokem bylo začít užívat cbd olej , díky kterému se mi podařilo vyřešit docela dost věcí a pak změna práce, což pro mne byl naprostý stress uvolňovač 3000 :D

    OdpovědětVymazat