sobota 25. července 2020

Tenhle rok je takovej divnej

Je to divný rok. Kdybych měla říct jedno slovo, které ho vystihuje, řekla bych stres. Jako když jedete na splašeném koni, to taky neřešíte, kam to jedete a co je kolem, jenom se snažíte udržet v sedle. A vždycky, když už máte pocit, že se vše uklidňuje a vrací se k normálu, kůň hodí zadkem a zas je všechno jinak. Nestěžuju si - práce je a ten virus na K/C jsem nepotkala nebo o tom nevím. A mám teď radost ještě z jedné věci: když začaly ty chronické potíže s blog cz a vyvrcholilo to tím, že blog cz děkuje a k 16.8. končí, měla jsem z toho docela depku, zmizí blogy, které jsem měla ráda, kam jsem ráda chodila číst si o panenkách a prohlížet si fotky. Ale teď se objevují blogy lidí, kteří to nezabalili a blogují vesele dál na jiné platformě a někde už jsou i převedené původní články ze starého blogu.  A tak můžu zase chodit 

......
Jsou bloggerky, které třeba teď nechtějí pokračovat, ale dovolily své blogy zálohovat, takže už jsou převedené
Terra (info od Nikky) https://terradolls2.blogspot.com/

Díky moc! A jestli víte o dalších, prosím písněte do komentářů, díky, díky, díky. Teda ne že by všechno kolem blogování bylo zalité sluncem, na novém blogu občas hledám jak udělat to a ono a asi nejsem sama a taky je mi dost líto, že asi bude pěkných pár super panenkářských blogů, které půjdou do háje úplně (napadá mě třeba Dancas, Viva ... nevím, jestli by měla chuť pokračovat Žíža, Eďa --- doufám, že se objeví Babakat .....) Skoro mám chuť zorganizovat nějakou záchrannou akci na ty opuštěné, ale nevím jak. Nenapadá vás něco? Nabídnout zálohování včetně fotek dokud to jde?

Ale abych jenom neřečnila, v prvním článku na novém blogu jsem slíbila jarní fotky z Dendrologické zahrady, kam jsem se vypravila s Kaylou - Služtičkou z Ostrova. Tak tady jsou a je jich spousta. Vstupenky se na jaře kupovaly pouze přes internet, lidí byla tak třetina, ale Dendrologická zahrada byla tradičně nádherná. Kayla má na sobě malé černé sametové, které jsem jí ušila na jaře a svetřík, který jsem štrikovala už před pár lety: 

Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře





24 komentářů:

  1. Tento rok je fakt ako to popisuješ. Síce sa ma osobne K/C takmer nedotkol, ale vyhnúť úplne opatreniam sa nedalo. Za blogom mi je celkom ľúto, ale vždy lepšie niečo iné fungujúce ako niečo vôbec nefungujúce.
    K blogom, o ktorých píšeš... Ťažko povedať, tiež mi bude ľúto, ale nemám na týchto ľudí kontakty a ani neviem, či by mali záujem. Určite mi veľmi bude chýbať Jitka, keďže u nej som sa zamilovala do svojej prvej IT a ten článok s jej Verčou mám stále v notebooku uložený medzi obľúbenými.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, že s blog cz už to prostě nešlo. Jitčin blog mi také bude chybět, jestli zmizí, chodila jsem se koukat na kytičky a panenky. Je to škoda, navíc ten měsíc na zálohování je málo, když jsou teď lidi různě po dovolených.

      Vymazat
  2. To je nádhera, užila jsem si procházku jarní zahradou.
    Souhlasím, je to divný rok. Pro mně začal zdravotními problém po operaci žlučníku, do toho přišel K/C a přísná opatření.
    Co se týče blogů, ještě mě napadla Blanka a Iva. Doufám, že Ivu ukecáme a nový blog si taky založí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-). Doufám, že už jsi v pořádku. Jestli myslíš Ivanku Babakat, tak ta se se mnou i jednou bavila o záloze, takže doufám, že pojede dál. A s Blankou jsou to hned dva blogy a oba s krásnýma fotkama.

      Vymazat
  3. díky za přehled, ráda si taky uložím oblíbené odkazy, ano je škoda, že zmizí blogy některých sběratelek, které už neblogují, třeba Dancas pro mě byla první velkou inspirací

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nz :-) Ano, Dancas měla krásné panenky a pozoruhodnou sbírku.

      Vymazat
  4. Ďakujem za spomenutie a aj za odkazy, popridávam si spomenuté blogy. Mne budú tiež chýbať blogy z minulosti - najmä Vanda, Irča a Vlaďka. Tento rok je zvláštny, ale našťastie dejú sa aj dobré veci. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano dobré věci - jako třeba že máš založený nový blog a přetahané stránky. Opravdu jsem ráda, že se tolik lidí rozhodlo pokračovat. A nemáš nějaké spojení na Vandu a Irču (Vlaďce můžu napsat)? Stačilo by, kdyby si stáhly zálohu a prohnali ji do 16.8. přes ten converter - měli by funkční zálohu i s fotkama, myslím.

      Vymazat
  5. Jo, je to letos divnorok. Ten výlet se moc povedl, krásně to tam kvetlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak jsem si vzpomněla na Slávka Janouška https://www.youtube.com/watch?v=rv2lSS2Wd9g

      Vymazat
    2. Dík :-) Obvykle se snažím Barbie nějak napózovat, tady jsem ji prostě přenášela od kytky ke kytce.

      Vymazat
    3. Tak na Janouška už jsem si nevzpomněla ani nepamatuju, to byly hezké songy. I když tenhle moc optimistický není, na tenhle rok docela sedí.

      Vymazat
  6. Čau Péťo, to je bezva, že jsi se sem taky přestěhovala a nenechala svůj blog zaniknout. Já, ikdyž už nepublikuju, tak jsem to nechtěla všechno zahodit, tolik let, které mi blog přinášel odpočinek a sdílení stejného zájmu s ostatními. Hned si Tě přidám do sledování a oblíbených odkazů u mě na blogu. Taky doufám, že Danča, Jitka, Verča a ostatní se někde objeví.
    Jinak moc hezká jarní procházka, v Dendrologické zahradě jsem nikdy nebyla, spíš v Průhonickém parku, ale to už je spousta let. Budu tam taky někdy muset vyrazit. A Kayla byla perfektní průvodkyně :-). Měj se krásně, Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé díky :-) Já na Tvůj blog pořád čas od času nakouknu, líbí se mi, že tam máš Barbie i IT, tak jsem byla moc ráda, když jsem Tě zahlédla na blogspot :-)

      Vymazat
  7. Je to divný rok,to máš naprostou pravdu.U mně se to táhne od roku 2019,který byl pro mně fakt hrozný,asi jeden z nejhorších vůbec...
    Blog cz vyhovoval asi všem,kvůli jednoduchosti a přehlednosti,ale můžeme být rádi aspoň za něco.Psaní a tento jiný svět mě moc baví,nerada bych o něj přišla.Takže jsem ráda,že se většina přestěhovala,Hamisa také bude mít nový,vím že na něm pracuje.

    La Micha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel máš pravdu a konec divných časů na obzoru stále nevidím. Tak snad alespoň ta bloggersko-panenkářská komunita nezmizí a bude fungovat dál, je to skvělý koníček a balzám na duši a to v téhle době potřebuje kdekdo.

      Vymazat
  8. V první řadě gratuluji všem k úspěšnému přestěhování blogů. Bylo by fakt škoda přijít o tolik let práce a fotografování. Chápu, že nové prostředí může zpočátku dělat problémy, ale věřím, že až se tu rozkoukáte, budete spokojeni. Ani blogspot není na ovládání složitý, jen jiný. Chce to jen si zvyknout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík. Doufám, že se ještě pár blogů vynoří. Jinak spoustu věcí hledám, ale nakonec jsem skoro všechno co jsem chtěla postupně i našla. Máš pěkné blogy.

      Vymazat
  9. Nádherné rozkvetlé fotky, miluju rhododendrony ❤️
    Blanka si taky zalohovala blog, nové stránky jsou: https://feskynadruhou.blogspot.com/
    Jsem ráda, že je takhle dáváš dohromady, děkuji 😊

    OdpovědětVymazat
  10. Máš pravdu Peti, je to zvláštny tento rok. Ja len dúfam, že budúci už bude omnoho lepší. Aspoň, že máme náš bábkovský svet, ktorý nám robí radosť a vždy vyčarí úsmev na tvári.😎
    S odstupom času a s konečným koncom blogu.cz môžem napísať, že všetko dobre s blogmi dopadlo, najmä vďaka Tvojej obrovskej snahe, za ten krátky čas, čo nám blog.cz dal. Teraz už s radosťou môžme blogovať ďalej tu.😊
    Ako sa vraví, všetko zlé je na niečo dobré, v tomto prípade bolo zbytočné umelo naťahovať dlhodobo nefunkčný a zastaralý blog.cz. Len škoda, že sme o jeho konci nevedeli už na začiatku roka.
    Túto Kaylu mám veľmi rada. Je taká milá a pozitívna v tých kvetinkách i bez nich.🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem moc ráda, že jsme těmi peřejemi propluli celkem bez ztráty kytičky. Žádné zásluhy si nepřisvojuji, každý bloger s tím měl dost starostí a musel "řešit". Ostatně i teď z některých blogů se lze dostat na staré fotky z blog cz a nevím, jestli je to trvalé nebo ne. Každopádně fotky jsou archivované a nemusíme tak o nic přijít v naší malé komunitě sběratelů, která nám přináší radost. :-)

      Vymazat
  11. Tak, já to řeknu na plnou hubu, tento rok stojí za dvě věci....Moc Ti děkuji za snahu o zachování blogů a zároveň za zmínku toho mého. Čekala jsem, že po jarním zmatku přijde konečně nějaké vyústění do jakožtakož klidu, když se tak strašně začalo rozvolňovalo, páč jiná možnost přeci nebyla. No, teď koukám, jak súva s nudlí. Máme tady máme zase jaro, ačkoli bychom pro změnu čekali mráz. Docela jsem se s Tebou ztotožnila ohledně toho koně, kdy se snažíš držet v sedle. Jen mám pocit, že my jsme jen stádo těch koní, který se veze s tím, který sedí v tom sedle, tak to bude furt na levačku.
    Fotky z rozkvetlé zahrady jsou nádherné, Kayle to moc sluší. Mé oko se opravdu pokochalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi úplně jasné, které dvě věci myslíš :-) Mě hrozně štve, že se u nás do toho v takové míře nacpala politika, mě už pár let lezou na nervy politici všichni do jednoho, všichni kecají a všem jde o koryto, alespoň ti na státní úrovni. Přemýšlím, co mají ti lidé v hlavě, kdyby jim Babiš řekl, že nemají sahat na dráty na zem spadlé, že je to životu nebezpečné, tak si půjdou šmátnout, a když náhodou pod proudem nebudou, tak začnou křičet lže, lže. Ráda ho nemám, ale tohle nechápu. A teď to teda máme a hlavně nevím co dál - přitvrdí se, snad to klesne, rozvolní se, zas to stoupne a takhle tady budeme žít dokdy? Do vakcíny? A dá se v tom dlouhodobě žít? Jsem si vzpomněla na Dušana Vančuru co na jaře umřel na bolavý zub, známé teď odložili operaci páteře, takže je pod analgetikama další měsíc atd. A co lidi z hospod, z cestovek, z fitek, z x dalších oborů, půjdou se pást? A doktoři a sestry v nemocnicích, vydrží to? Jsem strašně namíchlá.
      Jinak je moc prima, že zase bloguješ, po Tvých fotkách IT koček se mi stýskalo.

      Vymazat