sobota 22. srpna 2020

Fotopozadí a výlet na Kozel se stočtyřicettrojkou

Co se mi zas na letošku líbí jsou fashionistasky, přistálo jich u mě už několik, některé vyfasovaly i kloubíky a s číslem 143 jsme vyrazili na lovecký zámeček Kozel. Kolem zámku je rozsáhlý park s jezírky a velkým rybníkem, v parku jsou tu a tam roztroušené keramické sochy. 

Pak jsem chtěla postavit na fototruhle další pokojíček (ten se nakonec smrsknul na jeden gaučík) a tentokrát je to s novinkou - fotoplátna. Už mi ta bílá plachta, co ji používám místo zdi, připadala nudná a tak jsem si řekla, že udělám pokus a vydala jsem se na Aliexpres a vybrala pár fotopozadí. Z těch, co už dorazily, jsem vybrala francouzské okno s výhledem do lesa (taková malá připomínka podzimu, který už pomalu klepe na dveře). Před oknem na pohovce zapózovaly

Fashionistas 143 - tvář Daisy (chvíli se jí říkalo Karl playline)
ještě unavená z výletu 

Fashionistas 145 - tvář Mbili
v originálním oblečení a na nízkém těle mě nejdřív moc nezaujala, ale má kouzelnou pihovatou tvářičku, melír ve vlasech a na kloubících ožila...

Fashionistas 147 - tvář je nová z roku 2019, ale jak se jmenuje netuším -Fashionistas?, mám ji zatím v albu speciální
tu si teď kupuje kdekdo. Je vážně moc pěkná. Ta moje dorazila s malou rýhou u oka (není naštěstí moc vidět), ale reklamovat ji nebudu, líbí se mi i tak  (když jsem si představila, že by něco tak roztomilého skončilo v tříděném odpadu ...)






14 komentářů:

  1. Pěkné fotky. To okno s lesem vypadá, jako by byly v nějaké lovecké chatě, to by se celkem k tomu Kozlu hodilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) To je pravda, byl to lovecký zámeček, ale to okno je na něj až moc moderní, o gauči ani nemluvím. Zrovna tohle okno se mi v nabídce moc líbilo, pak jsem se trochu zděsila, když dorazilo, protože se mi k Barbuchám zdálo takové nepřiměřené, ale nakonec na fotkách působí líp (alespoň na některých)

      Vymazat
  2. Moc hezký výlet, fotky jsou super. Líbí se mi i ty s fotopozadím, všem třem kočkám to moc sluší. A kloubíky jsou na focení bezvadné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Objednala jsem si jich víc, pod heslem ušetřím na poštovném, tak teď budu různě zkoušet, co vyjde a co ne, i když někde asi budou Barbie vypadat jako v zemi obrů.

      Vymazat
  3. Super fotky. Tá tapeta je skveka

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký výlet,fotky.Právě kvůli tomu mám ráda panenky s klouby,lépe se fotí a vypadá to reálněji.Paráda.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotečky z letného výletu.😊
    Nové fotopozadie chválim. Skvelá kúpa. Mne sa veľmi páčili i tie, ktoré si kúpila Ha-Misa.
    Fashionistas sú kočky. Páči sa mi najmä tá nová s indiánskymi črtami tváre. A táto Mbili s pehami ma zaujala až teraz u Teba. Predtým som ju nikdy nevidela na bližších fotkách. Je krásna.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Mbili je v té záplavě fashionistas taková nenápadná a myslím, že zrovna jí ta malá postava a její originální oblečení hodně ubírá, ale obličej má moc sympatický a vlasy krásné. A nedám dopustit na kloubíky :-)

      Vymazat
  6. Krásné fotky. Nejdřív na výlet a pak pěkně vegetit na gauči 😉 Mimochodem, gaučík je moc pěkný a to pozadí jsi kupovala jak velké? Já na ně koukám tak různě, ale buď jsou malé, nebo drahé... 🥴

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Fotopozadí jsem nakoupila na Aliexpresu, zrovna tohle má rozměr 90 x 90 cm (část výšky - prkenná podlaha - je ale schovaná pod tou mou podlahou z laminátek) a přišlo v přepočtu na 120 korun. Koukala jsem i u nás, ale jak píšeš, jsou předražená a nabídka se mi teda zdála hodně malá. Ty z Aliexpresu nejsou papírové, je to taková zvláštní textilie. Snažila jsem se dodržet nějaké zásady typu aby se cca třetina obrázku dala přehnout jako "podlaha", zkusila jsem si udělat i nějakou hrubou měrku, jak bude Barbie na obrázku veliká, ale zatím jsou to pokusy. :-)

      Vymazat