neděle 20. září 2020

Toulky zahradou s Jude Deveraux

 Pár fotek se sladkou Mackie Jude Deveraux. Fotila jsem už zase v Dendrologické zahradě. Jude je pro mě typická Barbie - sladká, blonďatá, zasněná... 

Fotky zde

  

16 komentářů:

  1. Pěkný malý výlet. Dendrologická zahrada patří, koukám, k oblíbeným místům. Jude to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona Dendrologická zahrada v Průhonicích není tolik profláknutá jako park u zámku a obora, přitom je velká a roste tam kdeco, když si tak vybavuju, co už jsem tam všechno fotila - květ sakury a BB 2.5 Louboutinku, Grand Entrance, Holiday 2011, služtičku z ostrova ....

      Vymazat
  2. Krásné fotky, Mackie to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky tejto netradičnej Mackie :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle panenka se moc často nevidí. Určitě jí jen prospělo, žes ji vzala vyvětrat 😉 Krásné fotky zasněné krásky 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná romantická Jude v krásnom prostredí. Skvelá kombinácia. Čierne "little black dress" sa mi tiež zapáčili.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Ona je prostě klasika. Mám moc ráda i kluka z toho setu Jude Deveraux

      Vymazat
  6. Prezradil mi Ľubo, myslím, že jedna Merlyn má zuby, ale nie som si istá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a já žiju v přesvědčení, že mám tu jednu jedinou :-)

      Vymazat