úterý 22. září 2020

Slatiňany s novou Kirou a Mackie

Tenhle rok změnil všechno možné a jedna z těch věcí byly i naše schůzky přátel Barbie a Integrity Toys ve Fénixu. Teda v létě jsme se sešli, ale jinak žádná sláva. Takže jsem moc ráda za srpnový "výjezdní Fénix", kdy jsme vyrazili za Janou a Davidem. Po prohlídce (částečné) jejich sbírky (rozsáhlé) následovalo i společné focení  v blízkém fotogenickém parku (hádejte, který to je, jasně, máte to v názvu článku). 

S sebou jsem tentokrát měla ještě nepředstavenou dvojici playline:

Retro Mackie z roku 2009 Barbie Then and now a
zástupkyni Kirušek Movin Groovin Kiru z roku 1998 

Nejdřív jsem je chtěla mít v nějakém tom civilním turistickém oblečení, ale pak jsem jim nechala nablýskané bláznivé šatičky.
Tuhle Mackie mám moc ráda, prodávala se v plavkách, má krásnou klasickou malbu a nevadí mi u ní ani výrazná ofina. Jen náušnice má ta moje daleko nenápadnější, než byl originál, a stejně jako Kira je přehozená na kloubíky (původní Fashionistas). Movin Groovin Kiru jsem sháněla hodně dlouho, líbí se mi na ní pro Kiru trochu netypická malba a záplava vlasů, jak je panenky z devadesátek mívají.

Na konci alba je i pár fotek holek pózujících na fototruhle, tentokrát jsem nestavěla pokojíček, ale jenom rozházela několik kostek po plyši.

Fotky zde




14 komentářů:

  1. Krásný park, tam by se mi taky líbilo fotit panenky. A moc se mi líbí i fotky s kostkami. Obě krásky mají bohaté hřívy vlasů, moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) My jsme tam byli podruhé a poprvé se u jezírka a na jezírku konala svatba - takže docela romantické místo.

      Vymazat
  2. Podařený výlet i focení s kostkami. Holkám to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Vidíš, Slatiňany zas tak daleko nemám, ale naposledy jsem tam byla jako malá holka. O důvod víc se tam stavit 😉 Tuhle barbie mám moc ráda a lituji, že jsem si ji tenkrát nekoupila... Holkám se v parku evidentně líbilo a koukám, že pak plynule přešly k hazardu 🙊🙉🙈

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slatiňany určitě stojí za vidění. Já jsem na Mackie ujetá, takže se mi líbí asi všechny ....

      Vymazat
  4. Krásné místo, nikdy jsem tam nebyla. Holky si to užívaly :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné romantické miesto, takže chápem, že je skvelé nielen na fotenie bábik, ale i na svadbu.😊
    Obe kočky sú krásne. Milujem najmä túto Mackie, dodnes ľutujem, že som ju predala. Nie som úplný fanúšik blond Mackie, ale táto je môjmu srdcu veľmi blízka.💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Byli jsme tam podruhé a poprvé jsme tam tu svatbu i viděli, i s vyzdobenou lodičkou na jezeře.
      Mně se tahle Mackie také líbí, je pro mě někde na půl cesty mezi malbou starších Mackie a malbou pohyblivých Fashionistas. :-)

      Vymazat
  6. Hezké focení a opravdu pěkný park.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásny park a nádherné bábiky. Mackie mám tiež, aj som zvažovala jej predaj, ale keď som ju vytiahla a začala fotiť záujemkyni, nedokázala som ju nakoniec pustiť ďalej. Kira je tiež krásna, tieto 90tky majú pre mňa úplne najkrajšie vlasy zo všetkých ročníkov Barbie. Tie kocky sú úžasné <3

    OdpovědětVymazat