neděle 28. června 2020

29? 29! A také 33, Maková panenka, dívka s kočkou a tanečnice. (publikováno 05.08.2016 19:43:00)

Že potřebujete ten nadpis nějak rozklíčovat? Ani se nedivím. Jsou to Barbie, které se právě dočkaly kloubíků, a to rovnou dvaadvaceti na těle MadeToMove.



POZOR! Lidský pokrok se nedá zastavit, takže google přešel z Picasy na něco modernějšího, co sice vypadá možná líp, ale chybí tomu půlka funkcí, co měl starý software. Prostě místo promítání to teď nabízí jen ruční pohon. Zobrazení popisů fotek zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře (pokud pak u fotky popiska je, bude v panelu vpravo nahoře) když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba. Ach jo. Budu se snažit najít nějaké další info a alba zas vylepšit.
Fashionistas 2016 číslo 29 (novinka)
Tahle Barbucha má pech - vysoké tělo (mně se teda z nových těl strašně líbí baculky, docela se mi líbí i ty malé, ale vysoké moc ne, něco mi tam vadí) a dost nemožné oblečení. Výsledný dojem je takový, že už jsem se setkala se sběrateli, kteří o ní mluví jako o strašidle. Přitom vlasy má krásné, oči zajímavé, tvář je nová Tereza, takže pro mě sympatická. Zrovna u ní jsem byla zvědavá, co s ní nové tělo udělá, a myslím, že se vylepšila.

Fashionistas 2016 číslo 33 (novinka)
Tahle na kloubíky ani čekat nemusela, protože připutovala už přetělená. Tvář Mbili a úžasné zrzavé háro.

Fashionistas 2016 číslo 19 aneb Maková panenka
Tuhle už jste viděli při představování první várky Fashionistas 2016 - ofinka, výrazná rtěnka, tvář Kayla/Lea a bílá blůzka s červenou sukní, které jí vysloužily její přezdívku. A když jsem zjistila, že jí MTM odstín sedí, bylo jasné, co budu shánět.

Fashionistas 2015 Neko aneb dívka s kočkou (na triku)
I tuhle jste už viděli - v článku o syslení Fashionistas 2015. U ní jsem s přetělením váhala, protože jednak její původní tělo playline model muse je i pro mě docela zajímavé a jednak je to v obličeji rodná sestra MTM Miko, liší se jen nepatrně. Jenže nakonec jsem si řekla, že mít Miko/Neko jako dvojčata a ještě pohyblivá, bude fajn. Tvář samozřejmě Kayla/Lea.

Barbie Glitz Doll 2015 Coral Dress aneb tanečnice (novinka)
Ještě mě z té záplavy letošních a loňských Barbie s tváří Kayla/Lea zaujala tahle. Ta je zas pro změnu hodně podobná fialové dlouhovlasé princezně z minulého článku a ještě víc Style Glam Party Night Lee, ale co, tak budu mít i trojčata.

Kromě už uvedených se na sestřičky a sestřenice přišly podívat i
MTM Miko
MTM Tereza
MTM Asha
Fialová Kayla 2016 z kolekce Endless Hair Kingdom
Barbie Style Glam Party Night Lea Asian 2015

Všechny nové holky najdete samozřejmě i v albech v Rozcestníku (odkaz i v záhlaví blogu), ale promítání s přechodem Google na nový systém správy fotek funguje jen na ruční pohon.


Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 5. srpna 2016 v 19:55

Super , paráda

2 ľubo | 5. srpna 2016 v 19:59

No, páni to je masaker.:) Ináč táto Mbili je modifikovaná Mbili 2011, tak máš novú tvár, ak náhodou nemáš už aj tie ostatné.:)

3 Nikky | E-mail | Web | 5. srpna 2016 v 20:36

Nádherné okĺbené Fashionistasky Sú úžasné Tučnučké sa aj mne hrozne páčia, už mám tri, malé ani vysoké ma telom neoslovili aj keď do tvárí sa mi páčia

4 Daniela | 5. srpna 2016 v 20:39

Pěkné holky, klouby jim sednou.
To se googlům moc nepovedlo, zvykat si na nový systém

5 La Micha | E-mail | Web | 5. srpna 2016 v 21:50

Hezké   

6 Růža | E-mail | Web | 6. srpna 2016 v 8:14

Kloubíky holkám prospěly. Jinak to staré album bylo lepší, ale my si zvykneme.

7 Hanneton | 6. srpna 2016 v 8:21

Nová těla holkám sluší a nové album se mi líbí, vidím všechny fotky najednou.

8 babivera | Web | 6. srpna 2016 v 13:41

Nádherné fotky. Klouby holkám sluší, máš krásnou 10tku kloubových. Pořád více se mi líbí zrzavka 33, po té budu pokukovat, i když je dlouhááá.

9 ha-misa | 6. srpna 2016 v 17:34

Pekna sbirecka :)

10 valentina-panenky | 6. srpna 2016 v 20:16

[1]: Dík

11 valentina-panenky | 6. srpna 2016 v 20:24

[2]:Lubo znáš mě - zavřená pusinka mě nenechá v klidu, takže mám, Tomík mi sehnal 21. Ta je sice ještě v krabici (asi že je od Toma, tak jsem ji ještě nevyrvala), ale nejspíš to bude ten samý případ. Nové album jim založím až ji vybalím, ať se tam 33 nebojí sama

12 valentina-panenky | 6. srpna 2016 v 20:27

[3]: Dík Já to mám přesně stejné, jen s větší averzí k vysokým než k malým. Baculky jsou nádherné, takže ty zůstanou jak jsou a u střeďáků a vysokých chci přetělit co půjde.

13 valentina-panenky | 6. srpna 2016 v 20:29

[4]: Dík Asi byl u Googlů moc dlouho klid a nuda. Jsem zvědavá kdy a jestli vůbec ten jejich nový systém pochopím a vstřebám. Začíná mi skoro připadat, že na flickru je taky hezky.

14 valentina-panenky | 6. srpna 2016 v 20:29

[5]: Díky

15 valentina-panenky | 6. srpna 2016 v 20:31

[6]: Díky Ano, bylo to lepší, vychytanější, dobře se s tím dělalo, tak začali provozovat dva systémy a pak ten uživatelsky přítulnější odstřihli Klasika.

16 valentina-panenky | 6. srpna 2016 v 20:33

[7]: Prima. Vléváš mi optimismus do žil. Už jsem myslím přišla na to, jak spustit alespoň promítání na ruční pohon, ale jestli se Ti líbí přehled, tak ho v dalších článcích rozhodně zachovám.

17 valentina-panenky | 6. srpna 2016 v 20:36

[8]: Dík 33 se myslím v Bambuli už mihla, takže nejspíš bude k sehnání. Já ji mám z MMB už na kloubovém těle.
Jinak jsem si šla své MTM holky přepočítat amám jich desítky dvě a ještě plánuju cca u šesti, že je postupně taky přetělím. Až takový jsem cvok.

18 valentina-panenky | 6. srpna 2016 v 20:37

[9]: Díky Jj a rozrůstá se - letošní playline jsou mánie.

19 ľubo | 6. srpna 2016 v 21:17

[11]: 21 je tiež Mbili 2011, aj tá malá s farebnými vlasmi a extra oblečením. Iba malá č. 25 v modrých šatách s drdolom je klasická Mbili 2001.

20 valentina-panenky | 6. srpna 2016 v 21:39

[19]: Asi myslíš 42, tak tu mám taky. Taky ještě v krabici.

21 babivera | Web | 7. srpna 2016 v 19:51

[17]: Já jsem taky cvok, ale buď ráda že máš koníčka. Když vidím kolem sebe důchodkyně co nemají žádné koníčky a pořád bědují, tak je lituju. A vlastně nelituju, ony se ani nesnaží mít nějaké koníčky (a o mě si určitě říkají že jsem "cvok"). Ale já jsem oproti nim v pohodě.

22 Blanka | E-mail | Web | 8. srpna 2016 v 10:21

No, není přeci nad kloubíky   

23 baziliska2-barbie | 8. srpna 2016 v 15:58

Fotky jsou super a na nový prohlíčeč si zvykneme a docela se mi to líbí. Panenky jsou fantastický, jedna krásnější než druhá a tohle tělíčko je fakt u Barbuch bomba.

24 nauriel | 9. srpna 2016 v 6:50

Jo jo, jak je něco nové a lepší, tak to většinou stojí za pendrek Ale my si zvykneme, nebo třeba funkce ještě dodají
Je to pořádná parta přetělených krasavic. Ale když si vezmu prkenné tělo, nebo tohle pěkně pohyblivé, tak mám jasno
No a te červenovlasá Mbilli, to je prostě krasavice největší

25 valentina-panenky | 9. srpna 2016 v 19:06

[21]: Máš pravdu. Do kamene tesat.

26 valentina-panenky | 9. srpna 2016 v 19:06

[22]: Není

27 valentina-panenky | 9. srpna 2016 v 19:10

[23]: Dík Doufám, že si taky zvyknu. Přehledy mi přijdou lepší, ale zas titulky mohli zmáknout líp, než vpravo nahoře ve velkém panelu. Místo promítání jsem objevila slideshow, ale zatím se mi ji nedaří spustit zvenku. No uvidíme, třeba bude další verze.

28 valentina-panenky | 9. srpna 2016 v 19:11

[24]: Dík 33 se povedla.

29 Babakat | 11. srpna 2016 v 20:33

Taky asi přetělím tu velkou. Když vidím, že to jde na tělo MTM.

30 valentina-panenky | 12. srpna 2016 v 19:05

[29]:

31 Mary | E-mail | Web | 15. září 2016 v 21:02

MTM telá sú proste fenomén. Super, že si si ich už toľko prekĺbila. Mňa z tejto skupinky najviac berie maková Neko a tá čo má šaty s mačkou. Táto tvárička je proste taká roztomilá.
Ohľadne google noviniek, mne sa celkom tiež páči, že vidím všetky fotky spoločne.

Žádné komentáře:

Okomentovat