sobota 27. června 2020

Barbie Look Red Carpet Lea 2014 (publikováno 30.08.2014 19:18:00)

Po sérii čtyř panenek z kolekce Look Red Carpet 2013, které se prodávaly i u nás, přišel Mattel o rok později s další čtveřicí krásek Look Red Carpet (Mackie, Louboutin, Aphrodite a Lea). Z fotek na promu se mi nejvíc líbila Lea v temně šedém. Nejdřív se spekulovalo o tom, jestli se u nás opět objeví v prodeji, teď to vypadá, že nejspíš ne, a mezitím přišla jobovka, že zrovna Lea nebude ani v USA v běžném prodeji, ale bude k mání jen ve vybrané síti distributorů. Dokonce i naprosto spolehlivá Míša, která sežene prakticky cokoliv, hlásila, že tentokrát ji žádný z dodavatelů nenabízí. A tak jsem si řekla, že to zkusím - prolezla jsem ebay opakovaně tam a zpátky, a nakonec se našel inzerát jednoho prodejce, který Leu na skladě měl a za dobrou cenu. Po třech nedělích dorazil balík, v balíku krabice (trochu prasklá v rohu, ale tuhle Leu jsem stejně chtěla vybalit, takže mi to radost nezkazilo) no a pak už jsem popadla foťák :-).

Look Red Carpet Lea se mi moc líbí - má krásný jemný obličej (tvář Kayla/Lea jak jinak), líčení je decentní a šaty elegantní. Na fotkách si ji můžete podrobně prohlédnout v krabici, vybalenou, a pak i s kolegyněmi z Look Red Carpet, které u mě bydlí, tedy s
Afroditkou v modrém (u které mi pořád není tak úplně jasné, proč u mě začala bydlet, ale rozhodně zůstává) a s
dvěma Goldie (u Goldky bylo od začátku jasné, že ji chci mít ve sbírce, a variantě s pivotal tělem nešlo odolat).
A na konci alba je jedno malé překvapení.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 Blanka | Web | 30. srpna 2014 v 19:23

Krasavice

2 ľubo | 30. srpna 2014 v 20:37

Je krásna, urobila si jej najkrajšie fotky, aké som s ňou videl.:) Má prekrásne vlasy a som rád, že sme si mohli pozrieť aj exJitkinho Rockyho.:)

3 La Micha | E-mail | Web | 30. srpna 2014 v 21:01

Gratuluji,je to krásná Kayla   !!!Štěstí,že už nesbírám Barbie,ranila by mě mrtvice,kdybych jí chtěla a ona nebyla k mání   ?!Krásný fešák   !!!

4 Mary | E-mail | Web | 31. srpna 2014 v 0:08

Gratulujem k novej Barbie The Red Carpet. Táto Lea je prekrásna. Pre mňa patrí medzi trojicu najkrajších z Carpet kolekcie. Dvojdielne šaty sú tiež veľmi pekné. S Romainom im to spoločne pristane. Nevedela som, že aj ty už zbieraš IT bábiky. Takže aj k jemu ti gratulujem. Dúfam, že nám svoje IT bábiky čoskoro nafotíš pohromade.

5 Terra | 31. srpna 2014 v 10:57

Moc gratuluju, je překrásná, hotová Sněhurka. Má úžasné líčení, řasy mi připadají hodně přirozené a rty mají skvělou barvu. Líbí se mi moc i šaty, je fakt super, že se Ti ji podařilo získat, jestě jsem ji neviděla nikde takhle nafocenou. Super, díky! Společné fotky holek Red Carpet nemají chybu, modrá Aphrodite se mi u Tebe moc líbí, když jsem ji viděla v obchodě, hrozně šilhala Tak jsem ji tam nechala.

6 Valentina | Web | 31. srpna 2014 v 11:58

[1]: Možná i inteligentní . Díky

7 Valentina | Web | 31. srpna 2014 v 12:00

[2]: Díky. S těmi fotkami jsi mě moc potěšil. Rocky je skvělý, jsem ráda, že ho mám a sluší mu to taky skoro s každou.

8 Valentina | Web | 31. srpna 2014 v 12:02

[3]: Děkuji. Ty už opravdu Barbie ani ťuk? No já bych u téhle také uvítala klouby, a protože je to úplná Sněhurka, tak nejspíš zůstane na MM, ale když já jsem na Barbuchy prostě ujetá.

9 Valentina | Web | 31. srpna 2014 v 12:08

[4]: Děkuji. Já se pořád považuju za sběratelku hlavně Barbuch a provozovatelku dívčího modelářství metodou pokus - omyl, ale IT se nebráním - často se vidím třeba s Míšou, která je sbírá i prodává a často holky přinesou ukázat své IT, tak jich u mě pár takhle zakotvilo, něco jsem cíleně sháněla, něco třeba někdo prodával a mě to oslovilo (hlavně chlapi, ty má IT opravdu vymáklejší než Mattel), ale masově to opravdu nehrozí (zvlášť když jedna IT stojí tak zhruba 3x - 4x víc než sběratelská Barbie), takže prostě mám směslu a změny neplánuju

10 Valentina | Web | 31. srpna 2014 v 12:09

[9]: směsku samozřejmě

11 Valentina | Web | 31. srpna 2014 v 12:24

[5]: Děkuji, jsem moc ráda, že se podařilo. Řasy jsou opravdu docela nenápadné, žádné kartáče, a myslím, že jí sedí. S Afroditkou to mám taky takové - líbí se mi, ale přitom není můj typ (musela jsem se jít podívat, jestli ta moje je šilhací, ale není. )

12 Blanule | E-mail | Web | 31. srpna 2014 v 13:49

Gratuluji k této nádherné panence, no vidíš to, jaká jsi šikovná a dokázala jsi si na ni políčit sama   

13 ha-misa | 2. září 2014 v 21:32

měla jsem to štěstí vidět ji naživo. opravdu moc povedená!

14 Valentina | Web | 2. září 2014 v 22:20

[12]: Šikovná to jo, u nás doma se říká víc štěstí než rozumu     

15 Valentina | Web | 2. září 2014 v 22:21

[13]: Dík, jsem ráda, že se líbila

16 anawib | E-mail | Web | 6. října 2014 v 18:48

díky za fotky, opravdu je to trochu Sněhurka

Žádné komentáře:

Okomentovat