sobota 27. června 2020

Barbie v šatech krásných jako sen - výstava Eriky Kratochvílové (publikováno 18.12.2013 17:35:00)

Procházela jsem své fotky z Barbie výstav z minulých let a narazila jsem na jednu výstavu, která se uskutečnila skoro přesně před dvěma roky v Brně - Erika Kratochvílová vystavovala v prosinci 2011 na Špilberku svou sbírku Barbie. Byl to sběratelský zážitek, s focením byly obvyklé problémy - prosklené vitríny a roztříštěné umělé osvětlení, ale snad fotky alespoň trochu zachytily tu krásnou atmosféru:

Fotky jsou uloženy opět v albech Picasy, takže po kliknutí na odkaz by se mělo pustit promítání alba, pokud se chcete podívat na celkovou sadu fotek v albu, stačí stisknout Esc, promítání tak přerušíte.

K hledání v mých starších fotkách mě přivedla Tinka, když mi k článku Barbie paní Mudrákové napsala, jestli znám paní Květuši Adámkovou a její modely šité na Barbie. Nic mi to neříkalo, ale na internetu jsem pak našla fotky z výstavy v Novém Strašecí z léta letošního roku a doufám, že další výstavu téhle paní už nepropasu - fotky vypadaly skvěle, děkuji Tince za upozornění .
No a pak jsem se začala hrabat ve svých hromadách fotek, jestli paní Adámková třeba nevystavovala někde s někým a mně jen nevypadlo její jméno, a jak už to bývá, našla jsem něco úplně jiného. Doufám, že vám to udělá radost.

Komentáře

1 Mary | Web | 18. prosince 2013 v 20:27

Prekrásna výstava. Určite to musel byť okúzľujúci zážitok, ktorý vyzerá ako sen. Audrey, Kleopatra, Fantasy a princezné, tie ma opäť úplne očarili. A napr. tie dve Silkstonky sú pre mňa neznáme, rovnkako ako Barbie Spotlight v čiernych šatách.

2 tinka | 20. prosince 2013 v 15:53

som strašne rada ďalšiemu nádhernému článku

3 Valentina | Web | 20. prosince 2013 v 16:56

[1]:Dík. Byl to tenkrát krásný předvánoční výlet. Zdaleka jsem neznala všechny, snažila jsem se fotit i popisky a dát to z toho dohromady, snad jsem nikde moc neujela . Od té výstavy jsem zamilovaná do Fantasy bohyní a do Spotlight by Heather Fonseca

[2]: Však jsi mě inspirovala

4 ľubo | 20. prosince 2013 v 19:49

Nádherné fotky, bábiky zo zlatých dôb zberateľských Barbie.:) To boli doby, kedy Mackie neboli otravné. Ktovie či má pani aj nejaké bábiky po roku 2007. Škoda, že je tam len jedna černoška. :( Mne sa najviac páči Aragorn a princezné (Kráska, Na hrášku).:)

5 Valentina | Web | 25. prosince 2013 v 14:22

[4]:Dík. Všechny byly opravdu v "top" stavu - oblečení, účesy, prostě pravé sběratelské. A většinou se tam našly celé série - Flowers in Fashion, Fantasy Goddess, Artist Museum první trojka ...
Řekla bych, že sbírá dál, třeba se zas někde objeví ...

6 Blanule | 29. prosince 2013 v 21:11

Krásné pokoukání, hezky jsem si to užila.
Dva andílky mám taky, ta bych asi jen tak nedala, jsou pro Stellušku   
Mám pocit, že "kdysi" si Mattel dával záležet mnohem více, než dnes. Musím se přiznat, že již delší čas je pro mne naprosto nepřekonatelná Calla Barbie, na tuhle se sem tam chodím kochat na ofikoweb. Jinak jsem si pořádně prohlédla ty perličkové šaty, to bude pro mne výzva   

7 Valentina | Web | 30. prosince 2013 v 17:53

[6]: Dík. Myslím, že i dneska se najdou vymazlené panenky, ale nějak to překrývá záplava těch jen na efekt .... A není to jen Mattel.
Andělé jsou krásní všichni a Barbuchy z kytkové edice taky.

Žádné komentáře:

Okomentovat