sobota 27. června 2020

Dvojčata, trojčata, sestřenice a jiné příbuzenstvo. (publikováno 17.12.2013 16:46:00)


Na půlku prosince jsme si domluvily s Vlaďkou další společné focení. Vlaďka přišla s nápadem, že bychom mohly nafotit dvojčata - tedy panenky, které máme ve sbírce obě. Když jsme začaly dávat dohromady seznam, zjistily jsme, že díky podobnému vkusu na panenky je jich poměrně hodně, a tak jsme to rozdělily na skupinky podle tváří a jako první jsme zkusily nafotit ty méně početné.
Protože jsme byly obě zvědavé i na různé speciality, které má třeba jen jedna z nás, sešlo se na focení kolem devadesáti Barbuch. Na závěr jsme je s Vlaďkou zkusily naaranžovat všechny a dostat je do záběru, takže se můžete podívat na


Všechny fotky jsou uloženy v albech Picasy, takže po kliknutí na odkaz by se mělo pustit promítání alba, pokud se chcete podívat na celkovou sadu fotek v albu, stačí stisknout Esc, promítání tak přerušíte.


A teď už jednotlivé skupinky

Flávas panenky už Mattel nevyrábí, což je škoda, měly pěkné oblečení, copánkové i afro účesy, ve své době byly hodně pohyblivé, prostě street style (takže žádná sladká růžová, což byl i důvod, proč proti nim někteří lidé v USA protestovali, poukazovali na rozdíl mezi nablýskanou Barbie s domečky a příslušenstvím a mezi Flávaskami). Když pak přišly Fashionistas, šlo hodně z Flávasek i přetělit a přidat jim pár kloubů navíc. Pro mě (a podle výběru dvojčat asi i pro Vlaďku) mají největší kouzlo Happy D.

StarDolls panenky navrhl Mattel v roce 2011 podle nejúspěšnějších módních stylizací v internetové hře Stardoll (což jsou vlastně staré dobré papírové panenky, na které se kreslily a vystřihovaly šaty, ovšem vše převedené do internetového světa). Mají svoje vlastní typy obličejů a povedené oblečení, bohužel kromě těchto kladů jim Mattel nadělil i naprosto nepohyblivé prkenné tělo, což z nich udělalo těžko prodejné kousky. StarDolls edice tak začala i skončila během jediného roku. Většinu z těchto panenek lze ale stejně jako u Flávasek přehodit na tělo Fashionistas, takže pokud nelitujete těchto dodatečných nákladů, můžete získat hezké, neokoukané a pohyblivé panenky, dokonce i oblečení kromě bot a punčoch jde po přetělení použít. To, jak plandají původní punčochy, si můžete prohlédnout na mé Fallen Angel, která má na sobě své původní oblečení, potřebovala by to holka zabrat.

Panenky s touto tváří nepatří většinou mezi oslnivé krásky, ale mně připadají zajímavé a sympatické. První panenka s Tango tváří byla tanečnice tanga ze setu Tango FAO Schwarz (odtud i název tváře), měla elegantní šaty, výrazné líčení, růži v puse, měla i dost pohyblivé tělo a ke své smůle byla v setu s jedním z nejhezčích chlapů, které Mattel kdy vyrobil. Takže hodně lidí koupilo set, nechalo si Kena a milou Tango poslali dál. Tango tvář se dá ale použít i na ty krasavice - třeba Cinco de Mayo nebo DOTW Mexiko. A BB 1 Tango, to je pro mě prostě Miss sympatie.

Brandy je tvář pro stejnojmennou zpěvačku, Vlaďčina má výrazné líčení, moje zas copánkovité vlasy podobné jako princezna Inků nebo princezna Egypta. Moje Brandy má poškozenou ruku, už takhle ke mně přišla, takže čeká na volné Artsy tělíčko.
Esmeralda je panenka podle Disney animáku Zvoník u Matky Boží (který zas vznikl podle předlohy Victora Huga).
Mari je panenka z řady Generation Girl, Vlaďka přinesla jednak tu klasickou, kterou znám a mám, jednak Mari víc do zrzava a s trochu jiným líčením, rozdíly jsou vidět na posledních fotkách.

Hadley a Isle jsou dvojčata z pohádky 12 tančících princezen, mají svou vlastní tvář a jejich hlava mi vždycky připadala na jejich původní těla příliš veliká. Jdou přetělit na Liv těla, (na Fashionistas to dost dobře nejde) a pak se z nich stanou správné kočky.
GG Barbie je skupina početná až až, ale těch, které bychom měly s Vlaďkou obě, zas tolik není, takže na dalších fotkách jsou I message girls a Peace and Love.

Opět vlastní tváře hereček. Grace Kelly jsou nanejvýš sestřenice, protože já mám tu z filmu To Catch a Thief a Vlaďka přinesla Grace podle filmu Rear Window i s originálním oblečením. Moje má šaty z kolekce, která se prodávala v Levných knihách, jsou ušité podle filmu To Catch a Thief, ale není to originál Mattel.
U Lois Lane mě vždycky fascinovaly její dvoubarevné oči, u herečky Kate Bosworth i u panenky.

Louboutinky se na focení sešly snad všechny kromě té úplně první (a díky Lubovi teď už vím, že chybí ještě Glimmer of Gold a dvě z letošního roku - upírka a Hervé Léger).

Raquelle jsou krásně pohyblivé panenky, což jsme využily k napózování na selské židle (vyrobené na truhlacím kurzu). Už jsem si zvykla i na Raquelle z domu snů, i když ze začátku jsem měla utkvělý pocit, že v ní mám dvě panenky v jedné. Když Mattel vydal první Raquelle v řadě Fashionistas, bylo to konečně světlé kloubové tělo, takže jsem se zaradovala a spustila jsem přetělování další sady krásek. Časem jsem ale začala oceňovat i panenku jako takovou (podobně jako Artsy), připadá mi milá a pozitivní. Trio na fotkách má své pevné místo v hrací partě a uvažuju, že si znovu dokoupím tu úplně první a tentokrát si ji nechám. Taky vám připadá, že moje Raquelle DreamHouse se ksichtí trochu jinak, než ta Vlaďčina?

Joan Jett patří do edice Ladies of the '80s spolu s dalšími dvěma velmi povedenými panenkami Debbie Harry a Cyndi Lauper. Byla vyrobena ve dvou provedeních s kratšími (Vlaďčina vlevo) a delšími vlasy (moje vpravo).
Modelky Nichelle na mě vždycky působily trochu čarodějnickým dojmem, proto křeslo, stolek, vonná tyčinka a křišťálová koule. Jen Joan Jett do toho nezapadá ... nebo zapadá?

Marisa i Daria jsou "dospělé" tváře, co se týká tváře Daria, můj sen je Wind Rider a myslím, že se mi hned tak nesplní. Obě čarodějnice na fotkách, východní i západní jsou Vlaďky, její je i Daria Shopping Queen a obě Marisy jsou moje, jen ChaCha a Honey Ryder jsou klasická dvojčata od každé z nás jedna. Také se vloudila chybička - nepodařilo se mi vyhrabat včas Octopussy.

A to je zatím všechno. Vypadá to, že těch 90 panenek je maximum, co se dá na jedno focení zvládnout, fotily jsme od půl desáté do půl třetí, čaj jsme dávaly v běhu a utahané jsme byly jak po horské túře (já tedy určitě). Ještě ke všemu nám "pomáhala" i naše Mia, která střídavě trvala na tom, že bude v záběru, že se usalaší mezi obaly od Vlaďčiných panenek nebo že zalehne Vlaďku na židli a nechá se konečně od návštěvy pořádně podrbat. Ze začátku se dala uplatit oblíbenými sýrovými bonbónky, ale pak usoudila, že tanec mezi panenkami je lepší kočičárna. Ještě že je Vlaďka na kočičáky už zvyklá . I tu čičinu to vyčerpalo natolik, že jen za Vlaďkou zapadly dveře, ulehla na tiskárnu a prospala zbytek odpoledne.

Komentáře

1 ľubo | 17. prosince 2013 v 17:23

Ešte sa určite vrátim. Teraz na rýchlo. Všetko je to úžasné.:) Takže, zatiaľ len to, že Nichelle má datovanie 2004, nie 2005. A Raquelle  z Domu snov je iná tvár ako ostatné Raquelle.:) Čo sa týka Louboutiniek máte všetky spred roka 2013 okrem Glimmer of Gold a úplne prvej Louboutinky.:) Ak by ste brali do úvahy, aj tento rok - chýbajú ďalšie dve - Hervé Léger a Upírka. Ale zas máte tam asi všetky Marisy - teda okrem duplitnej zelenej a neviem, či je tam aj prvá Cha Cha, lebo sú všetky tie tanečné Cha Chy.:) Škoda, Chobotničky. Vo štvrtok komentár len celý o rozplývaní sa a nadšení.   

2 Mary | Web | 17. prosince 2013 v 19:55

No, téda, 90 Barbie a spol. . To sa ti ani nečudujem, musela to byť obrovská námaha a aj veľká trpezlivosť, keďže aj Mia "akčne" pomáhala Mačky a bábiky, poznám, ale spoločne to veľmi dokopy nejde. Hovorím aj zo svojich vlastných skúseností.   

Opäť som sa krásne pokochala.Tango kočky vidieť takto pohromade ma najviac zaujali. Grace Kelly sa mi z týchto fotiek viac páčila z filmu Rear Window.
Všetky Darie a Marisy sú očarujúce krásky, Wind Rider je bohyňa, prajem ti nech sa raz dostane do tvojej zbierky
Súhlasím, škoda, že Stardollky nepokračovali, mali veľký potenciál, keď nepočítam ich nemožné telá.
Myslím, že máte dosť podobný vkus na krásne bábiky.   

3 Vlaďka | 17. prosince 2013 v 21:15

tak jsem se pěkně pokochala a nakoplo mě to, abych dodělala aspoň ty Tangačky možná máš lepší fotky, než já, jak nejsem zvyklá fotit s bleskem... jinak, byla to fakt šichta, ale moc příjemná a Mia byla super   máš pravdu, že ty dreamhouse raquelle vypadají vážně jako dvě různě se tvářící    mno jo, super to bylo

4 Valentina | Web | 18. prosince 2013 v 10:19

[1]: Dík. Nichelle jsem opravila
O Raquelle to vím, ale v tom textu se mi to nějak slilo...

[2]:Díky, koukala jsem na vaši kočičí bandu - jsou krásní. Ona si právě Mia myslela, že to jde dohromady skvěle.

[3]: Dík, jsem ráda, že se Ti líbilo, mně se taky líbilo. Těším se na Tvoje fotky.   

5 ľubo | 19. prosince 2013 v 13:29

Takže, som späť.:) Flavazky mali vždy úžasné oblečenie, škoda, že ich už viac nerobia.:( Stardollky sú nádhenré bábiky, máte tam najkrajšie z tej kolekcie, boli okrem tiel nádherne navrhnuté.:) Tango tvár je naozaj špecifická, ale nebránil by som sa ďalšiemu jej používaniu.:) Moje favoritky sú pravdaže Basics a Victoria. Ale aj mama všetkých Tango je na Tvojich fotkách krajšia ako inde. Brandy sú prekrásne, len vždy ma u nich odradia tie nakreslené vlasy.:) esmeralda je jedna z naj Disney bábik. Mari sú tiež nádherné, ich tvár by mal Mattel používať častejšie a tiež by osm nejakú Mari chcel.:) Raquelle je pre mňa tiež najkrajšia tvár súčasnej playline, preto sa chystám ešte na nákup jednej a to budúcoročnej kĺbovej.:) Nichelle 2004 zbožňujem, to sú samé skvosty.:) Darie z bondoviek a Wind Rider sú tiež skvosty. Marisa je veľmi špecifická tvár, ale mám ju rád.:) Najvaic sa m ipáči ako Cha Cha.:) Celkovo si obe zaslúžite pochvalu, že ste si vymysleli toto fotenie a venovali ste tomu čas. Len v tom pokračujte.:) A štvornohá krásavica je nádherná.:)

6 Vlaďka | 19. prosince 2013 v 23:51

[5]: budeme    mmch, budu mít i Marisu Baby a Raquelle bychom mohly udělat znovu všechny, co máme, mě nějaké přeci jen zůstaly doma, brala jsem jen do dvojic

7 Valentina | Web | 20. prosince 2013 v 17:10

[5]:Čtyřnohá chlupatá krasavice děkuje . Pramáti tváře Tango jsem plánovala poslat dál, ale když jsem ji viděla naživo, tak zůstává. U Raquelle mi připadá, že jsou čím dál hezčí - mám teď novou asi vánoční se stříbrným melírkem ve vlasech.
Pokračování plánujeme, ale nechci vidět, až dojde na Kayly nebo Mackie, to se v barbuchách asi utopíme

[6]:Tak jo - můžem to vzít jako Fashionistas, mám ještě tu blondýnku se zavřenou pusou, nechala jsem si Sporty a Sassy z tuším druhé edice a nějaká Artsy u mě taky ještě bydlí

8 ľubo | 20. prosince 2013 v 19:41

[7]: Tak to verím, že Kaylí a Goddess bude asi najviac.:)

9 tinka | 23. prosince 2013 v 0:20

tak ja bych brala flavas hnedovlasú, mari s červenočiernymi vlasmi a stardolls černovlasá v červených šatách je absolútne top brala by som ju aj na pôvodnom tele divím sa Lubovi že neskočil po tých černoškách - sú absolútne jedinečné.

10 Valentina | Web | 23. prosince 2013 v 16:18

[8]:Ještě bude asi zástup Mackie - tuhle tvář taky obě rády

[9]: Stardollka Fallen Angel je i má oblíbená, ale všechny byly zajímavé, i ty dvě co na fotkách chybí, myslím, že s tělem to Mattel opravdu zazdil
Mari by se mohla vyskytovat častěji.

11 Blanule | 29. prosince 2013 v 22:18

Jejda, to jako setkání z " repro center" ( každopádně si jich velmi vážím, ale skutečně mi to tyhle fotky připomněly).
Super fotky a skvělá možnost porovnat tváře, posléze jak vypadají převlečené atd.
Apropós, tohle focení Vám zabere určo celý den nebo aspoň odpoledne? Takhle strávený čas Vám závidím, taky to doufám časem přijde   

12 Blanule | 29. prosince 2013 v 22:18

Jejda, to jako setkání z " repro center" ( každopádně si jich velmi vážím, ale skutečně mi to tyhle fotky připomněly).
Super fotky a skvělá možnost porovnat tváře, posléze jak vypadají převlečené atd.
Apropós, tohle focení Vám zabere určo celý den nebo aspoň odpoledne? Takhle strávený čas Vám závidím, taky to doufám časem přijde   

13 Valentina | Web | 29. prosince 2013 v 22:56

[12]:Vlaďka i já jsme tak po desáté - dvacáté fotce mumlaly cosi o klonování .
Tohle nám zabralo cca 5 hodin v kuse (letos se mi zadařilo vybrat si zbytek dovolené před svátky, takže jsem měla i s firemním volnem 14 dní a kousek prázdniny, tohle jsme daly hned na začátku, většinou to takhle hezky nevyjde).

Žádné komentáře:

Okomentovat