neděle 28. června 2020

Lea a Four na Rabštejně (publikováno 01.08.2015 13:35:00)

Hlásím se po kratší odmlce. Jak už se tak občas bohužel stane, kleknul mi počítač a odmítal jakoukoliv spolupráci. Odvlekla jsem ho do opravy, a protože jsou dovolené, tak se celá akce protáhla skoro na dva týdny. Když jsem ho zas přivlekla zpátky a zapojila všechny kablíky, tak jsem utrpěla další šok, protože i když jsem chtěla všechno před opravou zazálohovat, technik si to přeložil tak nějak malinko po svém a spousta věcí z céčka zmizela v nenávratnu. Fotky naštěstí zůstaly, a tak Vám dnes chci ukázat fotoreportáž z výletu do Rabštejna nad Střelou. Je to nejmenší městečko v naší zemi, je postavené ve svahu nad říčkou Střela, jsou tu zbytky dvou hradů a těží se tu břidlice.

S sebou jsem tentokrát vzala staré známé - Amazing Nails Leu, tu převlasenou na blond (mohli jste ji vidět zde) a Foura z Divergent. U něj jsem si říkala, že ho vytáhnu na výlet, když už ho Tris s sebou na Zvířetice nevzaly, ale když jsem se tak probírala fotkama, zjistila jsem, že je to jeden z mých nejvíc focených matteláckých chlapů (Mlhovej zvon, Květ Sakury, Kenové ....), tak má prostě chlapec další kapitolu ve fotoalbu.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 Nikky | E-mail | Web | 1. srpna 2015 v 13:46

Prekrásne fotky! Tak nádherná obec a tak nádherné bábiky v nej. Ani sa ti nečudujem, že často fotíš Foura, je úžasný a ja malinko začínam ľutovať, že som ho pri poslednej objednávke z BC nevzala, ale snáď sa niekedy objaví aj u mňa

2 Růža | E-mail | Web | 1. srpna 2015 v 14:30

Musí tam být krásně a určitě se ti moc hezky fotilo, fotečky jsou velice hezké. A těm dvěma to spolu sluší.

3 Daniela | 1. srpna 2015 v 15:12

Nádhera. Oběma jim to moc sluší, kolem spousta krás. Další podařený výlet.
S tím počítačem to je smutná historka , ale hlavně, že už zase funguješ.

4 Babakat | 1. srpna 2015 v 16:11

Máš spoustu báječných výletů. I tenhle se povedl.

5 Zmrzlinka | E-mail | Web | 1. srpna 2015 v 18:15

Moc pěkné

6 La Micha | E-mail | Web | 1. srpna 2015 v 18:35

Sluší jim to a pěkné fotky   

7 Blanka | E-mail | Web | 1. srpna 2015 v 21:09

Super fotečky, Rabštejn vypadá opravdu super, to jsem ráda, že problém s pc je vyřešen a snad bude na dlouho klid

8 ha-misa | 1. srpna 2015 v 22:20

Některé ty cestičky se zdají být opravdu úzké ... bojím bojím.. ale jinak hezký výlet.

9 valentina-panenky | Web | 2. srpna 2015 v 18:17

[1]: Dík. Four se nezdá, ale typově se často na různé focení hodí.

10 valentina-panenky | Web | 2. srpna 2015 v 18:20

[2]: Díky Je to krásné městečko a i když je malé, tak tím, že je postavené ve svahu nad řekou se tam klidně dá i zabloudit Ale zas mají info centrum spojené s cukrárnou kde mají i zmrzlinu, takže se tam bloudí moc příjemně

11 valentina-panenky | Web | 2. srpna 2015 v 18:21

[3]: Díky . No počítač pomalu dávám dohromady, hledám různě co je ještě třeba nainstalovat, ale už to jakž takž jde. Snad zas bude na chvíli pokoj.

12 valentina-panenky | Web | 2. srpna 2015 v 18:22

[4]: Dík Užili jsme si to.

13 valentina-panenky | Web | 2. srpna 2015 v 18:22

[5]: Díky

14 valentina-panenky | Web | 2. srpna 2015 v 18:23

[6]: Díky Taky mi k sobě docela ladí

15 valentina-panenky | Web | 2. srpna 2015 v 18:24

[7]: Díky Výlet byl moc fajn - zajímavé místo. S PC kéž bys měla pravdu

16 valentina-panenky | Web | 2. srpna 2015 v 18:26

[8]: Díky No jsou to naše oblíbené kozí stezky nad řekou, ale na fotkách to vždycky vypadá nebezpečněji než ve skutečnosti.
I když mám takovou noční můru, jak naaranžuju Barbuchy, a pak abych je dostala do vhodného závěru pozpátku s foťákem couvám a couvám ....

17 Mary | E-mail | Web | 2. srpna 2015 v 20:45

Krásny párik, Four je proste neodolateľný fešák, takže chápem, že sa často dostáva do fotografických akcií a výletov. Krásny výlet, ktorý ste si isto všetci užili. Som rada, že máš už PC v poriadku, dnes sa veľmi nedá žiť bez pripojenia na net a pod.

18 Daniela | 3. srpna 2015 v 9:40

[16]: Hrozná představa. Kolik už ti spadlo Barbuch do propasti?

19 valentina-panenky | Web | 3. srpna 2015 v 18:47

[17]: Díky S PC máš úplnou pravdu - bez něj to nejde a už jsem závislák

20 valentina-panenky | Web | 3. srpna 2015 v 18:49

[18]: Zatím žádná, na všech výletech s panenkami zatím činí ztráty dvě boty černé (obě levé), ale představa je to děsná.

21 nauriel | 4. srpna 2015 v 6:16

Krásné a zajímavé místo. Na jedné straně divoká příroda a na druhé takové stavby, které s tím prostě ladí. Romantické prostředí pro romantické fotky. Tihle dva si našli pěkné zákoutí na "rande" Mimochodem, tahle Lea je po převlasení na blond nádherná, líbí se mi víc, než původní verze

22 Edita | E-mail | 4. srpna 2015 v 7:25

Rabštejn miluji a jak vidím, tak si to ti dva opravdu užili. Jen při vzpomínce na břidlici nechápu, jak to Lea zvládla v těch úžasných botičkách

23 valentina-panenky | Web | 4. srpna 2015 v 19:34

[21]: Díky Byl to prima výlet. Mně se líbí obě - originál i blondýnka, když se ke mně dostala okudlaná hlavička a už jsem měla originál černovlásku, tak jsem vlasila na co největší kontrast. Jestli potkám ještě jednu poničenou Amazing Nails Leu, bude z ní zrzka

24 valentina-panenky | Web | 4. srpna 2015 v 19:35

[22]: Je to moc fajn místo. No jak to zvládla Lea ve střevíčkách - nosila jsem ji od fotky k fotce

25 Edita | E-mail | 5. srpna 2015 v 6:50

[24]: já to věděla

26 valentina-panenky | Web | 5. srpna 2015 v 23:39

[25]:

27 baziliska2-barbie | 6. srpna 2015 v 10:33

Moc hezký výlet a ukázka jak je u nás krásně. No a provedl nás krásný pár.

28 valentina-panenky | Web | 6. srpna 2015 v 18:25

[27]: Dík

29 Terra | 10. srpna 2015 v 9:27

Krásné fotky, musí to být nádherné místo. Ten Four mi nějak nedá spát, když jsem viděla jeho první promo, myslela jsem si, že to bude první Ken, kterého si pořídím, pak mě nadšení opadalo, ale v poslední době se zas objevilo. Pořád o něm uvažuju, je fakt hodně zajímavý. Sluší mu to v přírodě!   

30 valentina-panenky | Web | 11. srpna 2015 v 21:14

[29]: Díky. Myslím, že Four je dobrá volba, na první pohled takový kluk, ale hodil se mi na focení už mockrát
Tak přeju, ať do Tvé sbírky zavítá.

31 ľubo | 15. srpna 2015 v 20:45

Magické prostredie.:) A nádhenré bábiky.:)

32 valentina-panenky | Web | 16. srpna 2015 v 14:45

[31]: Dík, je to zajímavé místo

Žádné komentáře:

Okomentovat