neděle 28. června 2020

Hospůdka U fitka (publikováno 06.05.2016 16:16:00)

Dneska je focení z malé hospůdky U fitka, kam si holky chodí zacvičit, a pak posedět, pokecat i doplnit před chvílí spálené kalorie. Stolky a židle vznikly na truhlání, jen ten bar pult je zatím z kartonové krabice, ale dřevěná varianta už je v plánu.

(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)


A teď k foceným Barbuchám:
Asi už všichni sběratelé a příznivci moderních panenek zaregistrovali, že se u nás objevila sada čtyř kamarádek od Mattela, které těch kloubíků mají spíš víc než méně - kolekce Zrozena k pohybu nebo anglicky Made To Move.
Někdo je nemusí, někdo (včetně mě) je z nich nadšený. Nejdřív jsem koupila krásnou Leu Miko Made to Move 2015 a užila si první extrapohyblivé focení, pak i další dvě:

Asha Made To Move
Nová Tereza 2014 Made to Move

jenom Millie mě zatím neláká. A pak jsem také probrala krabice s těmi, které by si trochu toho pohybu také zasloužili. Los tentokrát padl na

Barbie Style Glam Party Night Lea Asian (v originále má pohyblivé ruce a prkenné nohy)
Goddesku Fashionistas 2015
Skipper Fashionistas 2015
(celou trojku jste už mohli vidět v článku Jak jsem syslila Fashionistas)

Pak nové tělo ještě vyhrály dvě dosud na blogu nepředstavené krásky
Dana Scully (krásná Mackie podle hrdinky seriálu Akta X)
DOTW China 2011 (další Kayla/Lea ve sbírce)

Dana Scully je moje srdcovka, jen její původní klasické tělo typu přeštíplá prsatice mi vůbec nesedělo k akční a sportovní zrzce ze seriálu.
Poslední zmiňovanou krásku DOTW China 2011 mám i v originále, druhá ke mně doputovala poněkud rozcuchaná z MMB, a když jsem jí zblízka prozkoumala účes, narazila jsem na plnou hlavu lepidla a divné zbytky původního drdůlku. Hlavička putovala do týdenní šampónové lázně, pak jsem jí pár pramenů dovlasila, a pak teprve mohla nastoupit do hrací party. Pro silnější povahy je na konci článku ještě odkaz na pár fotek z přetělování a dovlasování a uvidíte tam originální DOTW Čínu, která stále zdobí vitrínku, a pak ještě další holku, kterou teď dávám dohromady, a jen co se to podaří, představím ji na blogu.

Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 6. května 2016 v 18:54

Pěkné

2 Nikky | E-mail | 6. května 2016 v 18:54

Super fotky, ale sa ti tých super pohyblivých slečien rozrástlo. Asi som otrlá, zvládla som aj Kaylinu hlavu v pohári

3 ľubo | 6. května 2016 v 19:05

Krásne fotky, je úžasné, že jednej MTM Ashy stále ostala hlava.:) Pre mňa je to jedna z najkrajších Ashí vôbec.:)

4 babivera | Web | 6. května 2016 v 19:51

Hezké, krásná přehlídka panenek. Ještě jim udělej vývěsní tabuli "Hospůdka U fitka".

5 Babakat | 6. května 2016 v 20:06

Bezvadný fotky a koukám, že se ti namnožil nábytek

6 jitacopi | 6. května 2016 v 20:20

Obdivuji všechen ten nábytek. To jsi opravdu dělala? Obdivně zírám. Panenek jsem si všimla, ale koupi zatím neplánujeme. Každopádně ty klouby jsou opravdu super. To se Mattelu povedlo. Fotky jsou parádní, holky si to v hospůdce pěkně užívaly.

7 Daniela | 6. května 2016 v 20:52

Nádhera Všem to moc sluší Doplňovat tekutiny, ionty a vitamíny po fyzické zátěži je nutné

8 Mary | E-mail | Web | 6. května 2016 v 23:45

Aj mňa MTM telíčko neskutočne inšpirujem aj, keď som si zatiaľ žiadnu nekúpila. Ale všade od Facebooku po Flickr na mňa vyskytujú. Najviac ma láka Aziatka.
DOTW Čína je prekrásna Kayla, tiež ju mám, veľmi sa mi páči jej bledomodré očné tiene.
Glam Party Style Kayla je taktiež krásna.
Celá partička si to v hostinci dokonale užíva.
Inak to celý týždeň nechávaš v hlavičku namočenú v šampóne? Ma to zaujíma, lebo mám dve adeptky na túto kúru doma.

9 La Micha | E-mail | Web | 7. května 2016 v 11:55

Hezké a super nápady   

10 ha-misa | 7. května 2016 v 19:10

pěkné fotečky

11 nauriel | 8. května 2016 v 7:42

To se do doplňují kalorie v takové pěkně hospůdce To jde skoro samo, kor když se sejde prima partička a je proč posedět

12 valentina-panenky | Web | 8. května 2016 v 12:33

[1]: Dík

13 valentina-panenky | Web | 8. května 2016 v 12:36

[2]: Dík Když mně se MTM tělo vážně líbí a Danu Scully už mám třeba kolik let, seriál mám ráda, podobu tam vidím a stejně mi jen ležela v krabici. Teď už jen spáchat nějaký kostýmek ala 90.léta a najít vhodného Foxe

14 valentina-panenky | Web | 8. května 2016 v 12:38

[3]: Dík. Tahle Asha se mi také líbí, takže neboj, určitě jí zůstane hlava na krku. Stejně si v drtivé většině případů zástupkyni nechávám, nejsem takový Herodes, jak to možná vypadá.

15 valentina-panenky | Web | 8. května 2016 v 12:39

[4]:Dík Pravda, vývěsní štít by to chtělo

16 valentina-panenky | Web | 8. května 2016 v 12:39

[5]: Dík jj, nábytek taky

17 valentina-panenky | Web | 8. května 2016 v 12:43

[6]: Dík . Nábytek je opravdu naše práce - tedy moje a Honzova z truhlání. Další kurz bude až zas v září, ve škole už začínají maturity a prázdniny jsou za rohem a já už začínám mít absťák

18 valentina-panenky | Web | 8. května 2016 v 12:44

[7]: Dík Ano a od doplňování je tu hospůdka U fitka

19 valentina-panenky | Web | 8. května 2016 v 12:48

[8]: Dík Na lepidlo v hlavě se mi opravdu nejvíc osvědčilo naložit hlavičku do kelímku s teplou vodou a dávkou šamponu a nechat být třeba ten týden, maximálně obden vyměnit vodu a šampon. Provedla jsem to i s BB plavkovou Kaylou z hrací party. Pak normálně vyndám, ještě jednou umyju a vlasy spláchnu, pročísnu a nechám uschnout.

20 valentina-panenky | Web | 8. května 2016 v 12:49

[9]: Díky

21 valentina-panenky | Web | 8. května 2016 v 12:49

[10]: Dík

22 valentina-panenky | Web | 8. května 2016 v 12:50

[11]: To je jasné, že se to musí všechno po cvičení probrat a kalorie doplnit. Vždyť by to jinak mohl být pro tělo úplný šok

23 Rachelle | Web | 8. května 2016 v 16:15

Krásna parta dievčat, pohyblivosť týchto tiel je úžasná, dajú sa perfektne posadiť a postaviť do rôznych polôh, hoci som pretelovanie nikdy nejak nemusela, asi o ňom začnem vážne uvažovať

24 Monika | Web | 8. května 2016 v 16:31

Krásné fotky Panenky jedna hezčí než druhá a nábytek je super

25 valentina-panenky | Web | 8. května 2016 v 18:13

[23]: Dík Tyhle holky se fotí nádherně S tím přetělováním, zas to beru tak, že si pohyb užijou i Barbuchy, u kterých to tělo Mattel zdaleka tak pěkně nevyrobil. A zástupkyně samozřejmě nechávám, MTM se moc povedly.

26 valentina-panenky | Web | 8. května 2016 v 18:14

[24]: Díky O stolečcích doufám bude ještě článek, jen chci dodělat ještě jednu vychytávku

27 Gábi bunki | 13. května 2016 v 23:52

Moc hezké fotky...a dortík a kafíčko po fyzické zátěži je ten nejlepší způsob, jak zrelaxovat s kamarádkama a probrat všechny ty důležité "maličkosti"

28 valentina-panenky | Web | 14. května 2016 v 20:00

[27]: Není nad dobrý pokec u kafe

29 Eďa | Web | 15. května 2016 v 13:08

Wow, super. A ten nábytek je dokonalý. Pěkně si v něm rozpohybované krásky zapózovaly :)

30 valentina-panenky | Web | 15. května 2016 v 19:19

[29]: Dík U stolečků bude ještě minimálně jedna sada

31 baziliska2-barbie | 18. května 2016 v 15:42

Prima fotky a teda nábytek nemá chybu je super.Tyhle kloubový panenky jsou fantastický a moc se mi líbí.

32 valentina-panenky | Web | 18. května 2016 v 18:38

[31]: Dík Mně už u nich přestal vadit i ten divný kloub v nadloktí a na stehně ...

33 Blanka | E-mail | Web | 16. června 2016 v 20:10

Super hospdůka, to moje holky zrovna v dnešním článku jen žabaří v parku, nicméně na reštice se taky pracuje, nicméně zahradní. Tak třeba se někdy holky zastaví v hospůdce "U fitka", koukám, že zásoby vínečka jsou parádní...

Žádné komentáře:

Okomentovat