sobota 27. června 2020

Na lavičce aneb Barbie S.I.S (publikováno 23.11.2013 18:36:00)

Panenky So In Style jsou v prodeji tuším od roku 2009 a navrhla je Stacey McBride-Irby. Všechny dospělé SIS jsou panenky AA - AfricanAmerican s tváří Mbili, v některých edicích se prodávaly s malou Shellinkou.
V prvních edicích byly Grace, Kara, Trichelle a Chandra, objevil se (a zase zmizel) Darren, přibyla k nim ještě Marisa. Ačkoliv šlo o playline edice, panenky většinou měly hezké moderní oblečení, které nebylo ani příliš růžové ani příliš křiklavé. V prvních setech měly Grace, Kara, Chandra a Trichelle klouby v loktech a skrytý kloub v kolenou, později následovala edice s kloubovýma rukama (kloub v zápěstí a lokti) a skrytým kloubem v kolenou, poslední edice Baby Phat má těla jako původní Fashionistas a jsou v ní Grace, Marisa, Kara a Chandra. Baby Phats mám i s jejich originálním oblečením a líbí se mi, že každá má někde na oblečení nebo doplňcích stylizovaný obrázek kočky.
Mbili patří k mým oblíbeným tvářím, takže se u mě S.I.S Barbuch sešlo poměrně hodně. Můžete se podívat, jak si daly


Na pokec se sešly
It Takes Two Chandra
Styling Hair Kara
Styling Hair Grace
Rocawear Grace
Baby Phat Marisa
Baby Phat Kara
Baby Phat Grace
Baby Phat Chandra
Rocawear Trichelle
Rocawear Marisa
PastryTrichelle
(ale edicí jsem si úplně jistá jenom u Baby Phats)

Ještě k těm lavičkám - všechny vznikly na truhlacím kurzu, jako první ty malé pro tři osoby, ty mají oba sokly vyřezané z jednoho kusu dřeva, což se hodně nelíbilo Markovi, který nás truhlání učí, protože příčka, na které leží laťky na sezení, nemá dřevo "po letech" a může snadno prasknout. Měl pravdu, ale Barbuchy naštěstí nejsou žádné těžké váhy, a tak lavičky vydržely dodnes, i když dneska už bych je dělala jinak.
Větší lavička pro čtyři vznikla později, v době, kdy už na mě opravdu silně doléhalo poznání, že panenky zaberou dost místa, ale jejich nábytek ještě víc, a tak jsem se začala snažit dělat nábytek co nejvíc rozkládací a rozebírací (nebo, jak říkávala jedna moje kamarádka, vyndavací a zas tam dací), aby mohl odpočívat rozebraný v krabicích.
Na poslední fotce se můžete podívat na lavičku v rozebraném stavu a s měřítkem. Jestli máte možnost a chuť si podobnou vyrobit, tak na nohy jsem použila prkénka o síle 15 mm, na opěradlo 10 mm , na sedák 4 mm (ale určitě by šly i silnější) a šprušle na opěradle i všechny spoje jsou dělané kolíčky z bukové kulatiny o průměru 6 mm (běžně se sežene skoro v každém hobby obchodě a stojí pár korun).

Komentáře

1 Mary | Web | 23. listopadu 2013 v 18:55

Ja milujem všetky S.I.S bábiky. Tvár Mbili je pre mňa najkrajšia tvár pre černošky. Kolekcia Babyphat je dokonalá, preto som doma tiež ubytovala (okrem Chandry), všetky tri krásky. Fotky som si užila. Obzvlášť tú záverečnú s mačkami Podobné situácie poznám, keďže doma mám celú svorku mačiek.    A lavičky sú perfektné, si šikovná, tá veľká nemá chybu.

2 ľubo | 23. listopadu 2013 v 19:35

Sú krásne, si nimi poriadne vybavená.:) Mbili je podľa mňa druhá najkrajšia černošská tvár so zatvorenými ústami a 4. úplne najkrajšia černoššská tvár.:)

3 Valentina | Web | 23. listopadu 2013 v 22:12

[1]: Díky. Mbili je krásná, já mám ještě z černošských tváří moc ráda starou a novou Nichelle. Kočky to prožívají a užívají si to     .

[2]:Vybavená v tomhle směru docela jsem . Nejdřív u mě bydlela Grace a Trichelle Rocawear, pak jsem postupně dokoupila celou partu s Belly Button s kloubovým zápěstím no a když už jsem myslela, že by to stačilo, tak přišly BabyPhats a neodolala jsem kloubíkům.  
Ale zajímalo by mě Tvoje pořadí černošských tváří

4 Vlaďka | 23. listopadu 2013 v 23:26

no, těch tedy je všechny jsou krásné, to je bez debat lavičky jsou super, jsi fakt šikovná a ty chlupaté barbíny jsou dokonalé      taky u všeho musí být, co? ty naše dneska strhly vánoční obchůdek pro panenky, co tu buduju, všechny šuplíčky se vysypaly      a to se ani nenaháněly   

5 ľubo | 24. listopadu 2013 v 15:06

[3]: Poradie čisto černošských tvárí mám takéto: stará Nichelle - Shani - Asha - Mbili - Pazette - Christie 1987. Ale pokiaľ to brať všeobecne, tak by nová Nichelle, bola medzi starou a Shani. No a Goddess je všeobecne po oboch Nichelle, Terese, Teen Skipper a Lare moja naj tvár, ale v černošskom prevedení je medzi Pazette a Christie.

6 ľubo | 24. listopadu 2013 v 15:07

[5]: Aha, zabudol som na Desiree/Adriu, tak tá je pred Christie 1987.:)

7 Valentina | Web | 24. listopadu 2013 v 17:00

[4]:    Chlupaté Bárbíny    .Koukám, že je to všude stejné. Ještě bych si užívala nějakou kočičárnu bez nich . Ale většinou neškodí, když pominu otázku Mau a malých heboučkých plstěných kloboučků nechaných bez dozoru.

[4]:Dík za informace, pokusím se to vstřebat . Já mám ráda Goddess ve všech podobách, jinak je to u mě u černošek asi Mbili, stará Nichelle a nová Nichelle. Pazette znám jen z fotek. A poslední dobou nějak začínám mít v oblibě Lary - mám teď nově hlavičku Pink Ribbon a jestli to vyjde, tak doputuje i Chocolate Obsession

8 ľubo | 24. listopadu 2013 v 17:30

[7]: Goddess mám rád ako indiánky, orientálky a belošky.:) Pazette tiež poznám len  z fotiek.:) U mňa práveže Lary začínajú byť v nemisloti, už ich mám veľa, takže ďalšie si ani nevšímam.:)

9 Valentina | Web | 24. listopadu 2013 v 18:27

[8]: Když tak o tom přemýšlím, tak neznám až tak moc černošských Goddes, Indigo Obsession, Pink Ribbon AA, BB 1 (tu i vedu), Go Red For Women AA, Fire And Ice AA, Grand Entrance AA blue (pink vypadá spíš jako ta indiánka), ale všechny se mi líbí.
Nechce se mi věřit, že bys zanevřel na Lary

10 Blanule | Web | 24. listopadu 2013 v 19:25

Krásné SISky, jsou to prostě kočky, je prima, že poslední kolekce je celokloubová
Lavičky jsou super.

11 ľubo | 24. listopadu 2013 v 20:16

[9]: Je ich dosť najmä z obdobia 1999 až 2003. Okrem tých, čo si spomenula sú ešte nová Look, roztlieskavačka Tennessee, Goddess of Africa, Tano, Coco, Fenella Layla, Moja, Ayako Jones, Winter Fantasy, Holiday - 2006, 2008, 2010, 2011, 2012, Twilight Gala, Midnight Tuxedo, Sterling Silver Rose, Angel of Peace, Grande Entrace 2, 50.výročie, 45. výročie a viaceré iné.:)

12 Valentina | Web | 24. listopadu 2013 v 21:07

[10]: Dík. Kloubíky byl u mě důvod koupit si ty čtyři poslední, i když Chandra se svým hárem by mě asi stejně nalákala.

[11]: Teda těch je. Na Holidays jsem zapomněla, některé ani neznám, vlastně od Tano až po Ayako Jones, zkusím si  dohledat fotky, ještě že ten internet máme

13 Valentina | Web | 24. listopadu 2013 v 21:40

[11]: Koukla jsem na fotky, ale  Tano,  Fenella Layla, Moja ani Ayako Jones mě moc neoslovily. Když mě se z BYRON LARS líbí tak každá čtvrtá, většinou mi připadají takové moc přemyšlené ...

14 ľubo | 26. listopadu 2013 v 15:43

[13]: Ja od Byrona má najradšej tú prvú kolekciu, kam patrí moja In Limelight.:)

15 tinka | 28. listopadu 2013 v 21:39

no ja černošky zvlášť tie odfarbené nemusím, a páči sa mi na nich snáď jediná tvár mbili a ešte christie ale tie tvoje až na tie odfarbené/ všetky mbili/ sú očarujúce. Najviac sa mi páči nová chandra s orig. afroúčesom.

16 Valentina | Web | 28. listopadu 2013 v 23:20

[15]: Dík. Já mám Mbili ráda moc. Ze světlovlasých černošek se mi líbí Zodiačky AA, nejvíc asi Aries. A z jiných tváří Nichelle.


Žádné komentáře:

Okomentovat