sobota 27. června 2020

Příprava na Eskymáky II aneb šití parky (publikováno 25.05.2014 16:43:00)

V minulém článku o Eskymácích jsem popisovala výrobu saní a potíže se sháněním psů. Teď něco o výběru Eskymáků.
Ve sbírce vedu Eskimo i Arctic Barbie, ale nejsou na pohyblivém tělíčku. Tak jsem holkám na chvíli ukradla ohoz a navlékla do eskymáckých oděvů princeznu Mexika a Very Velvet Kiru (obě už úspěšně fungovaly v indiánském focení). Li Shang je horký kandidát na Eskymáka už od začátku (ten chlap se taky hodí všude) a proti vší logice jsem angažovala ještě Aragorna, koneckonců na dalekém Severu se přece vyskytovala spousta lovců kožešin.

A pak jsem se pustila do výroby parky - kabátu s kapucí podšitého kožešinou. Použila jsem takový jako skorosemiš a hodně chlupatý plyš a při šití jsem vycházela z návodu pro výrobu vypodšívkovaného saka, který uveřejnila na svém blogu Surfinie, moc za něj děkuji, celý postup funguje na vypodšívkované svršky úplně skvěle. U rukávů jsem musela stejně většinu plyše oholit, aby to šlo vůbec obléct, ale nakonec má Aragorn jakous takous parku a mě čeká už jen ušít ještě jednu pro Li Shanga. Výsledek vidíte na fotkách.
A pak jsme čekali na sníh. Jak si jistě všichni pamatujete, tak letos marně. Takže máme spoustu času vyrobit ještě jedny saně (možná), došít druhou parku pro LiShanga, možná i něco pro holky (to by se pak mohla zúčastnit i Northwest Coast a třeba některá ze zástupu mých Kir, mám je ráda, takže se jich u mě vyskytuje hodně, nafotila jsem z nich zatím jen zlomek), pořádně zapřáhnout těžce sehnané psy (řemínky už mám zakoupené) a jen co napřesrok nasněží, tak konečně vyrazit s Eskymáky a s foťákem.
(jako vždycky jsou fotky v albu Picasy, po klepnutí na odkaz by se mělo pustit promítání, které můžete zastavit klávesou Esc - pak vidíte přehled všech fotek z alba, pokud si chcete listovat fotkami sami šipkami, stačí stisknout třeba tu šipku)

Komentáře

1 tinka | 25. května 2014 v 17:11

zvládla si to perfektne ale ja by som to ani nefutrovala - stačilo lemovať kožušinou.

2 Valentina | E-mail | Web | 25. května 2014 v 17:14

[1]: Dík. Ono ten postup od Surfinie je tak geniální, že je to jednodušší vypodšívkovat než všechno olemovat, a když jsem měla plyše dost ...

3 Mary | E-mail | Web | 25. května 2014 v 17:33

Ty si teda veľmi šikovná. Kabát je fantastický. Tento váš eskimácky nápad sa mi páči čím ďalej, tým viac. Už sa normálne teším aj na sneh.
Aragorn je taký fešák, ako Eskimák je ešte dokonalejší. Dobrý výber. Aj obom dievčatám eskimácke outfity pristanú.

4 baziliska2-barbie | Web | 25. května 2014 v 18:42

Výběr Eskymáků dopadl úžasně nemohla si vybrat lepší panenky. A k  pravé Eskymačce Kiře se oba hodí. Páni oblečení nemá chybu je skvělý.       

5 anawib | E-mail | Web | 25. května 2014 v 19:20

parádní!

6 Valentina | Web | 25. května 2014 v 21:43

[3]: Dík, to už mi dlouho nikdo neřekl Holky mají trochu krátké rukávy (původní majitelky mají ohnuté ruce, tak je to asi tím), tak to je výzva ušít ještě holčičí eskymácký ohoz

7 Valentina | Web | 25. května 2014 v 21:45

[4]: Díky. I Princezna Mexika i Northwest mi k těm Eskymákům docela pasují a Kira ještě aby nepasovala.

8 Valentina | Web | 25. května 2014 v 21:45

[5]: Díky

9 Blanule | Web | 26. května 2014 v 20:35

Tak koukám, že připravené věcičky byly naprosto parádní a modely jsi vybrala naprosto skvěle, jen nás ta Matka Příroda parádně vypekla, tak snad příští rok bude líp!

10 tinka | 26. května 2014 v 21:17

[2]:surfinie šila vynikajúco o strihoch ani nehovorím. Čo je s ňou ? Tak ako šila podšívku tak sa robia saká a vetrovky aj pre dospelých už som to robila/ nie vo veľkej kvalite ale predsa/ len malým panenkám sa to zle oblieka. Asi keď už tak by som nefutrovala rukávy. Ale je to na tebe . Fotky prišli ?

11 Valentina | Web | 26. května 2014 v 23:10

[9]: Jednou ten sníh napadnout musí

12 Valentina | Web | 26. května 2014 v 23:15

[10]:Ona má i skvělé převlasování, líbí se mi moc i její Flávas, dřív jezdívala na srazíky, ale já se letos nedostala, tak nevím, jestli dorazila.
S těmi rukávy máš asi pravdu - jsou až moc nadité.
Mail nepřišel, pro jistotu ještě jednou adresa
petramen@seznam.cz

13 Valentina | Web | 27. května 2014 v 11:01

[10]: Tak už dorazil - Španělé jsou nádherní a kombinéza moc sluší. Dík, ráda jsem se podívala.

14 tinka | 27. května 2014 v 11:46

[13]:

15 Monika | Web | 9. června 2014 v 10:51

Sluší jim to

16 Valentina | Web | 14. června 2014 v 22:48

[15]: Díky

Žádné komentáře:

Okomentovat