úterý 30. června 2020

Vlnka šou předvádí tým Tereza (publikováno 31.05.2019 19:44:00)

Stolky vlnka se mi prostě zalíbily. A protože já hračička chci mít vždycky ze všeho dřevěnou stavebnici a hrát si a kombinovat díly k sobě, utruhlali jsme ještě desky s tmavým vnitřkem a bílým okrajem, pak jsme motiv vlnky použili i u čela peříčkové postele, takže jsme rovnou vyjeli další typ desky stolu - ukončený obloukem. A protože nějaké kousky zbyly, vznikla ještě deska s useknutým okrajem a vnitřkem do oblouku. Nejdřív jsem ji chtěla dodělat, ale pak jsem ji nechala jako další čtvrtý typ stolu vlnka.

Když jsem přemýšlela, s kým stolky nafotit, padla volba na Terezky. Nedávno jsem si totiž na Sadu panenek koupila Camp Terezu - Barbie z roku 1993, nebyla drahá, viklala se jí hlava, a protože jsem měla MTM tělo v záloze, přehodila jsem ji na ně a zařadila do hrací party.
Další nová členka je Rebelde Lupita Barbie ročník 2007, rodná sestra Lupity Concert, původně na hobitím těle. I ta přišla ke kloubíkům MTM.
A do třetice jsem si zas po nějaké době koupila prkennou fashionistas - Terezu číslo 94 a do třetice jsem přetělila Terku na MTM. Tuhle trojku přišla doplnit stará známá Tereza Cyndi Lauper a Barbie Basic Tereza z první černé řady.
Všechny, novinky i staré známé, najdete v albu Terez.

Holky nejprve řádily na stolech, a pak si odpočinuly u stolků na křesílkách a podívat se za nimi přišli Integriťáci, mezi nimi i jedna novinka - ryšavec s ježkem Amplified Bellamy Blue 2018.


Listování šipkami
Popisky zapnete klepnutím na kolečko s i vpravo nahoře
Když dojedete na poslední fotku, vrátíte se šipkou vlevo nahoře do celého alba.

Komentáře

1 Zmrzlinka | E-mail | Web | 31. května 2019 v 20:07

moc pekne

2 Babakat | 31. května 2019 v 20:39

Pěkné fotky, jako vždycky. Vlnky jsou super!

3 Růža | E-mail | Web | 31. května 2019 v 21:18

Líbí se mi stolky i půvabné Terezky.

4 babivera | E-mail | 1. června 2019 v 7:44

Parádní stolky, krásné holky a fešáci se mi taky moc líbí. A ten poslední fešák/fešanda je taky moc hezký/á.

5 Monika | Web | 1. června 2019 v 12:17

Pěkné stolky Super fotky všem to moc sluší

6 Daniela | 1. června 2019 v 16:01

Nádherné stolky Ty nové dva jsou oba krásné Mně se nejvíc líbí ten „nedodělaný“
Holky jsou krásné a klukům to s nimi moc sluší
A dozor na konci nemá chybu

7 Mary | E-mail | Web | 1. června 2019 v 21:12

Krásne nové prírastky. Partička Teries nemá chybu. Lupity mám veľmi rada. V minulosti, keď bola Barbie Cyndi Lauper novinka sa mi nepáčila. Posledné roky jej prichádzam na chuť.
Nový fešák je super, mne sa však najviac páči čiernovlasý Olie.
Stolíky sú super, najviac sa mi páči ten s oblými koncami na tejto fotke vľavo.   

8 Kateřina | E-mail | Web | 1. června 2019 v 21:35

Stolečky jsou parádní, nejvíce ten oválný (vlevo na fotce) a nový zrzek je fešák Ale kdybych vybírala...no byl by to někdo jiný ...

9 valentina-panenky | Web | 1. června 2019 v 22:47

[1]: Díky

10 valentina-panenky | Web | 1. června 2019 v 22:49

[2]: Dík No, vím, že vlnka už je tady letos potřetí (když počítám i tu monstr postel), ale už s tím dám zas na chvíli pokoj, slibuju

11 valentina-panenky | Web | 1. června 2019 v 22:51

[3]: Díky Terezky se mi teď dobře sešly, bavilo mě při focení, že tam je vlastně z playline ten starší typ - Camp Tereza, pak střeďák Lupita a pak ta nejnovější Fashionistas, přitom pořád jedna tvář.

12 valentina-panenky | Web | 1. června 2019 v 22:54

[4]: Díky Co se týká Bellamy Blue, úplně původně jsem chtěla jeho brášku s bílými vlasy, pak jsem si to rozmýšlela, porovnávala jsem fotky zrzka a blonďáka, ale nechtěla jsem pak už u Míši měnit objednávku a nakonec dorazil zrzek.

13 valentina-panenky | Web | 1. června 2019 v 22:54

[5]: Díky

14 valentina-panenky | Web | 1. června 2019 v 22:57

[6]: Díky Nedodělaný stolek měl být původně dodělaný, ale rozlomil se jeden oblouk, a když jsem slepila ty tři kusy k sobě, došlo mi, že se mi to vlastně líbí. A co se dozoru týče tak Nesska mi dozoruje cokoliv a kdykoliv a tak to má být

15 valentina-panenky | Web | 1. června 2019 v 23:01

[7]: Díky Terezek mám ještě pár nenafocených, něco z dob FF a nějaké ještě starší, snad někdy doženu resty ve focení. Když jsem já prvně viděla Cyndi, nevěřila jsem, že jde o Terezu - ona je prostě ulítlá, zamilovala jsem si ji na stránkách u Žíži. Ollie je prostě romantický typ

16 valentina-panenky | Web | 1. června 2019 v 23:02

[8]: Dík Co se týká zrzka Bellamyho tak to mě zajímá, jsem zvědavá, kdo je Tvůj typ?

17 Kateřina | E-mail | Web | 2. června 2019 v 13:25

[16]: Mým favoritem zatím zůstává pořád Declan, tohoto s tou bradkou kolem rtů mám moc ráda, ten se IT povedl

18 valentina-panenky | Web | 2. června 2019 v 13:48

[17]: Jo Declan Mně se líbí hlavně čtveřice z let 2014, 15, 16 a 17, Declana z Gloss Convention 2014 bych brala hned

19 ha-misa | 5. června 2019 v 22:18

povedená fotečka. hezky naaranžováno. na a stolečky bezkonkurenční! :)

20 valentina-panenky | Web | 6. června 2019 v 17:39

[19]: Díky

21 Nikky | E-mail | Web | 9. června 2019 v 16:48

Vlnky sú super. Tú Camp Teresu som u Betky aj ja obdivovala, ale chcela by som ju v pôvodnej verzii, je to spomienka z detstva, Lupitu pozividím. Vlnky sú super, aj chlapci a najkrajší je chlpatý záver

22 valentina-panenky | Web | 9. června 2019 v 22:54

[21]: Dík Camp Tereze jsem prostě neodolala, blonďatých Terezek zase tolik není. Přeju Ti ať brzy seženeš Camp v origo stavu (mě to právě lákalo, když už bylo tělo poškozené a krček viklavý, mít ji na MTM). Co se týká chlupatého dozoru, ten u nás prostě musí být, ať už černý nebo tříbarevný
Myslím, že z vlnkových desek už jsme utruhlali co jsme mohli, teď jsme zkoušeli něco na způsob kubismu a truhlářské práce se povedlo dokončit ještě před prázdninovou pauzou, takže doufám, že přes prázdniny dám povrchovou úpravu a nafotím zas něco jiného než vlnky.

23 nauriel | E-mail | Web | 22. června 2019 v 20:41

Tyhle stolečky jsou fakt parání. Ani se nedivím, že jsi jim propadla A koukám, že se líbí nejen panenkám, ale i čičintě A vidím, že tehle Bellamy je veeeelkyyyy fešák

24 valentina-panenky | Web | 23. června 2019 v 10:00

[23]: Dík Už mám i sadu stolečků tak trochu do kubismu, přezdívám jim noční můra, ale než je nafotím budou chtít ještě povrchovou úpravu.
Co se týká koček, alespoň jedna mě prostě dozorovat musí, co to zas vyvádím s panenkami. Bellamy se mi jako tvář moc líbí - pořád jsem nevěděla, jestli zrzka nebo toho skoro bělovlasého .... Ale letos to s chlapama je teda nářez - oba Romainové, oba Lucasové, Milo, Noah ... všichni teda podle mě stojí za úvahu - hrozné

Žádné komentáře:

Okomentovat