neděle 15. listopadu 2020

Za další Barbie s Earring Magic Midge

Earring Magic Midge už jsem jednou na blog fotila - na jaře, mezi rododendrony. Je z roku 1992, mám ji na MTM těle a dneska jsem ji sbalila, protože se mi povedlo sehnat jednu z mých vytoužených  Mackie a jela jsem si ji vyzvednout do Květnice. A protože u Květnice je velký lesopark, povedla se i další podzimní procházka s Barbie a s focením. Midge se svou ryšavou hřívou zářila mezi podzimními stromy, na sobě měla kabát z dílny Jany Janáčkové.

A jestli vás zajímá, pro kterou Barbie jsme to vyrazili, tak na konci alba jsou její tři fotky a můžete hádat (u těch posledních fotek nejsem autor, ale určitě ji časem podrobně nafotím).

Fotky zde



12 komentářů:

  1. Krásná podzimní procházka. Midge to moc sluší, ten kabátek je parádní. A krásná je i nová panenka, gratuluji.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) procházky jsou fajn, zvlášť teď. Nová Barbie je klasika, měla jsem ji na seznamu přání, pak ustoupila jiným, pak se tam zase dostala a po letech se objevila v prodeji, tak jsem po ní chmátla. Ani nevím, jestli bude vitrínková nebo jestli se na ni budu chodit jen dívat do krabice.

      Vymazat
  2. Midge to moc sluší, ten červený kabátek jí pěkně vypíchne i v podzimním listí.
    Květnici jsem si musela najít na mapě, muselo tam být pěkně. Hodně lidí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jana ho skvěle vypracovala včetně kapes. Je původně šitý na Integritky, takže na Barbie má trošičku delší rukávy, ale na každé panence, které jsem ho zkoušela, mi přišel perfektní. Lidí bylo málo, okolo Květnice a Úval je hodně lesů a lesoparků, tak se to rozptýlí.

      Vymazat
  3. Midge je úžasná a kabátik dokonalý. Mackie poznám, ale na názov si nespomeniem, ale veľmi gratulujem, je prenádherná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Midge je má srdcovka a na MTM se fotí perfektně. Mackie je Moonlight Waltz, já prostě Mackie můžu.

      Vymazat
  4. Panenka má super leginy i kabát. A v té podzimní přírodě krásně září ;-) Panenka pro kterou jste jeli je krásná a ty šaty jsou prostě úžasné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, leginy jsou od jogínly a kabát mě fascinuje, Jana ho perfektně ušila.

      Vymazat
  5. Roztomilá Midge v krásne vypracovanom kabátiku. Všetko spolu jesenne ladí do jedného celku.😍 Výletík opäť vydarený. Nová krásna Mackie je hviezda.😎

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Jana je moc šikovná a má velkou trpělivost s vychytáváním střihů. Do Květnice jsem si pro Barbie jela ještě jednou - Birthstone Mackie opál, musím holky nafotit.

      Vymazat