sobota 31. října 2020

Podzim a hospoda

Z trojice Fashionistas, která se předváděla na gauči u první fototapety, zbývá představit číslo 147. Od Loučeně vede naučná stezka svatojiřským lesem a na tu stezku podzimní přírodou nás doprovodila. 

Na sobě má svetr a džínovou sukni, oboje mé výroby. A i když se profi švadleny budou za břicho popadat, jsem na tu sukni docela hrdá. To mě totiž zase ukecali z Knižního klubu, abych se jim upsala za člena na další dva roky. A podmínkou je, že si musíte koupit knížku za každé období, co platí katalog. I listovala jsem nabídkou a nakonec u nás doma přistála kniha o konstrukci střihů (Lenka Velebová Střihněte si na šaty). Vytáhla jsem si obrázky džínových sukní na Pinterestu, tahle mě zaujala, i sestavila jsem si na ni střih dle návodu. A kupodivu vyšlo to hned napoprvé, nic se nemuselo párat, přešívat ....  

Po návratu z výletu si zašla 147 do hospody na fototruhle. Je to poprvé v mém životě, kdy panenky můžou do hospody a já ne, tak ať si to užijou. Do hospody dorazily všechny holky z hrací party, které momentálně seděli na poličkách v první řadě a na sobě měly mnou uštrikovaný svetr. Jsou mezi nimi i dvě novinky:

Jane Volturi tvář Kayla
Jde o postavu z Twilight. Filmy jsem viděla, hlavně u těch prvních jsem se nemohla zbavit dojmu, že v příběhu jde hlavně o to, kdo hlavní hrdinku Bellu kousne dřív, jestli upír nebo vlkodlak, ale panenky podle této ságy jsou prostě nádherné. Jane mám dvakrát a pro druhou jsem dlouho sháněla tělíčko, protože jako správná upírka je to bledule. Nakonec vyfasovala drobnější tělo z Aliexpres a líbí se mi na něm. Jen ten svetr na ní trošičku plandá. 

Summer z psaníčka z prvních Fashionistas
Tuhle Summer už jsem ve sbírce měla, ale nakonec posloužila jako dárkyně kloubíků, jenže se mi po ní začalo stýskat. Před pár měsíci se objevila znovu v setu panenek, který jsem za levno koupila, měla poškozený obličej. Vyhrabala jsem původní hlavičku a zkombinovala novou Summer a ta už zůstává v hrací partě. Na konci alba můžete vidět jak vypadal originál v krabici, je tam i přehled Barbie z Twilight, ty poslední 2 fotky nejsou moje.

Fotky zde






14 komentářů:

  1. Krásná procházka podzimní přírodou. Ráda se s Tvými panenkami procházím. Obdivuji nejen krásné fotky, ale i parádní svetřík a sukni. Ta se Ti moc povedla. V hospůdce se sešla prima parta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že tenhle podzim se alespoň jedna procházka podzimní přírodou povedla.

      Vymazat
  2. Podzimní les vypadá úžasně.
    Ta sukně se Ti moc povedla. Vypadá senzačně.
    Pokud jde o focení hospody, tak tohle je nejlepší focení, co jsem zatím viděla. Nějak mi tam všechno sedí. Tak snad už budeme brzo sedět v nějaké hospodě naživo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) S tou hospodou už aby to bylo. Ne že bych byla někde za štamgasta, ale současný stav, kdy všechno je problém a už docela dlouho, mě tak trochu deprimuje.

      Vymazat
  3. No parádní fotky a hospoda nebo restaurace se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Bylo krásně, byly podzimní barvičky všude kolem ... Hospoda se mi nějak rozrostla pod rukama.

      Vymazat
  4. Musím říct, že sukně mě zaujala hned na první fotce, je skvělá. Moc obdivuji každého, kdo si ume udělat střih, to by se mi taky hodilo umět... Fotky krásné a to jak z výletu, tak z restaurace, tam to opravdu žije 👍 Líbí se mi, jak máš holky pěkně obpletené 😉👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Svetry pletu ráda, ale chce to i nějaké šité kusy a tam buď musím někde střih sehnat nebo si ho obkreslit z oblečení, které už pro Barbie mám. A katalog Knižního klubu a tím i povinnost zakoupit knihu končil 31.10., tak jsem hrábla po dvou hobby knížkách, nemohla jsem se rozhodnout kterou z nich, jednak Lenka Velebová Střihněte si na šaty (podle té jsem nakonec střih na sukni namalovala) a jednak Jo Barnfield a Andrew Richards Šití: Střihy, ta vypadá taky dobře, jen je o dost tlustší. A mám chuť se zas do něčeho pustit....

      Vymazat
  5. Nádherné jesenné fotky. Na 147 si stále nevime akosi utvoriť názor, najlepšie by bolo vidieť ju na živo, ale to sa mi asi nepodarí. Jane som predala tuším tento rok, ak mi pamäť dobre slúži, kupujúcej chýbali už len dve bábiky do komplet Twilight zbierky.
    Sukňa je super, úžasná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) 147 je zvláštní, má takový trochu tvrdší obličej. Stylem (ne podobou) mi připomíná Marisu nebo Dashu z IT. Co se týká Jane, tak tenkrát v době vydání mě ta druhá, kupovaná pro hrací partu, vyšla opravdu "za hubičku", a pak čekala věčnost v krabici na kloubíky.... Z Twilight mi chybí Jasper a svatební Edward a jinak je to můj klasický pelmel - svatební Belle a Rosalii chybí originální oblečení a až na Jane jsou všichni vitrínkoví...

      Vymazat
  6. Mňa táto Fashionistas "Indiánka" po dlhšej dobe zaujala z novších playline Fashionistas. Páči sa mi, že to nie je prvoplánová kráska.😍 Tvoja riflová suknička je suprová 👌, aj mne by sa páčili také hobby knižky. Určite by som ich uživila.😃
    Tvoju hospodu-diorámu mám veľmi rada, obzvlášť vyrobený nábytok z Vašej dielničky.
    Všetky svetríky sú super, páči sa mi ten nápad, že každé dievča, ktoré v hospode bolo má svetrík z Tvojej dielničky.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) 147 je zajímavá, někdy mě vezme za srdce, někdy mi přijde trochu moc tvrdá, ale tuctová teda není. S dílnou teď máme bohužel asi zase stopku, u nás se zavírají zase školy, můžu tak doma dolepovat stolky, snad na jaře se zas sejdeme. Jinak knížka je opravdu dobrá a šití mě zas začalo bavit.

      Vymazat
  7. Inak mňa ten Twillight najviac bavil z knižiek len jednotka, aj keď mám doma všetky 4 časti. Filmy sú zaujímavejšie, ale stále som záverečné dva diely nevidela. Asi som medzi časom z takýchto "pubertiackych" filmov vyrástla. Svoj upírsky párik Bellu s Edom som predala. Mne sa páčia všetky bábiky Twillight. Ako spoločná skupinka tvoria krásnu zbierku.😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížky jsem nečetla, filmy jsem zkoukla, ale přišlo mi to čím dál víc na jedno brdo. Ale panenky jsou podle téhle ságy opravdu jedinečné.

      Vymazat