neděle 18. října 2020

Červené blato a rande na fototruhle

V září se nám podařilo vypadnout i na pár dnů do Třeboně. A na výlet na Červené blato u Třeboně nás doprovodila Fashionistas 145, roztomilá pihatá Mbili, mohli jste ji vidět blbnout na gauči tady na konci fotoalba. Chtěla jsem ji nafotit ještě někde v podzimní přírodě, ale vzhledem k situaci to teda moc nevidím. Tak jsem vyhrabala další fotoplátno, tentokrát s podzimní tématikou, a můžete se podívat alespoň na rande na fototruhle. Mbilča tu randila s novým přírůstkem ve sbírce, klukem od Integrity Toys, je to Ace McFly - Edge of Night Convention 2013. Dorazil nahý, takže jsem mu spíchla džíny, vytiskla boty a bundu si půjčil.

Ještě něco k tomu svetru, co má na sobě Mbili na fototruhle, vím, že je bláznivý. Dostala jsem totiž od kamarádky tašku se zbytky různých melírovaných vln a z jednoho toho zbytku jsem upletla tenhle svetřík. Takže ano, je nápadný, je bláznivý, ale žádný další takový na světě není, protože mi z téhle vlny zbyly jen cca 2 metry. 

Další fotky zde






18 komentářů:

  1. Petro, nevím co chválit dřív, jestli fotky z krásného výletu nebo ty z fototruhly. Tahle Mbili se mi taky moc líbí a svetr je parádní. Hezky jsi využila zbytek příze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Výlet byl krásný, ale teď už mi to zas připadá jak z jiného století :-) S fotoplátny to pořád různě zkouším, mám ještě asi 5 kousků nenafocených, z téhle podzimní krajiny mám lepší pocit než z toho okna minule, přitom okno se mi na Aliexpresu líbilo víc. Svetry doufám ještě nějaké budou, mám těch zbytků a zbytečků od Jany tašku.

      Vymazat
  2. Moc pěkné. Mbilča je sympatická a sluší jí to. Ten svetr je hodně povedený.
    Třeboň mám spojenou s rybníky, a tady blato.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Rybníky byly taky, rybník Svět je přímo v Třeboni.

      Vymazat
  3. svetřík je parádní, jsi šikulka! líbí se mi barevná kombinace i ten vzor. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, příroda mi připomíná tak trochu u Chebu Soos.
    Svetřík je parádní a ten nový chalán je taky super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Máš pravdu, na Soosu jsme byli předloni a je to podobná krajina s březovými lesíky v rovině, jen ta zřídla tady nebyla a stromů bylo víc.

      Vymazat
  5. Krásné fotky, ty blata jsou takový tajemný. A podzimní počasí na truhle v reálu člověk asi jen tak nepozná, zejména v posledních dnech. Oboje fotky se mi moc líbí. A svetřík mě hned zaujal, krásně barevný, já mám takové divočiny ráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) No v noci bych se tam asi toulat nechtěla, i když mám teda rašeliniště ráda. S výlety to teď bude těžké, fototruhla to jistí :-)

      Vymazat
  6. Opäť nádherné fotky. Táto netradičná Mbili je celkom pekný úkaz. Ace je fešák a svetrík je super. Tentokrát ma však zaujalo obutie Mbili, tak ako oranžové tenisky, tak čierne kozačky sú super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Dost jsem si ji oblíbila - neobvyklá pihatka. Černé kozačky byly u jedné z původních pohyblivých fashionistas a oranžové kecky vlastně nevím, mám v tom binec jak holky převlékám, ale nebyly nakonec její vlastní?

      Vymazat
  7. Táto Fashionistas Mbili ma pozitívne prekvapila. Copíky a pehy ju robia jedinečnou. Má taký mladistvý "kukuč".☺ Ja mám proste na všetky Mbili slabosť.😃 Pestrofarebný svetrík sa mi veľmi páči, k jeseni sa úplne hodí. I mne sa viac páči toto jesenné pozadie z Alíka. Ace Mcfly je suprový chalan od IT.💕
    Fotky z výletu sú tiež skvelé, hneď tá prvá fotka, kde Mbili kľačí na dreve.👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Já teda za tuhle Mbili už málem lobbuju, protože na promo fotkách jsem si jí vůbec nevšimla, ta její sukně a tričko vypadá na fotkách divněji, než pak ve skutečnosti a i malá postava jí myslím bere body. Ale na MTM mi přijde úžasná. Co se týká pozadí z Ali, učím se s nimi fotit, zas musím nějaké další vytáhnout, mám ještě asi troje, ale vždycky se to nehodí - třeba teď jarní park. Stejně je neuvěřitelné, že takovéto pozadí na textilii, jen si vybrat, stojí na Ali stovku, dvě, u nás by podobná papírová fotka přišla třeba i na ticku.

      Vymazat