středa 30. prosince 2020

Kabáty.

Kdysi jsem ve FlexTexu zahamounila kus sametové stretchové látky připomínající semiš a kus šedomodrého plyše. Oba kusy poklidně ležely v krabici, jenže letos došlo i na přerovnávání a třídění. A tak jsem z toho zkusila ušít kabát. Střih jsem si upravila podle Belliny bundičky z Twilight ságy a prošmejdila internet, abych si oživila, jak správně stříhat a našívat plyš. Vznikl první bundokabát, jako modelka se osvědčila jogínka Millie, která asistovala při šití a hlavně při zkoušení, a pak nás v kabátu doprovodila i na výlet kolem Vrchlice. 

A protože se mi výsledek líbil a semiše i plyše zbylo celkem dost, zkusila jsem druhý kabát stejného střihu, jen s jiným límcem a lemováním. I ten celkem dopadl a naparádila se do něj i právě přetělená zrzka Daisy Fashionistas 64. 

Tak jsem si řekla do třetice a vyhrabala střih na kabát se šálovým límcem. Byl původně myšlený na prsatice z devadesátek, ale trochu jsem to přizpůsobila a vznikl třetí model. S ním se pochlubila BMR Kira a celou trojici kabátů na fotkách předvádí i Frída a Daisy.

Pak jsem musela zkusit, jak nové kabáty sluší Integritkám a potěšilo mě, že jim víceméně sedí. Kabáty tedy předvedly i tyto dámy od Integrity Toys:
2018 Glitterazi Ellery Eames, Industry ještě nenafocená blondýnka
2018 Industry Soft Focus Jade také ještě nenafocená, hodně mi připomíná pohádkovou Zlobu
2019 Female Icon Dasha d'Amboise tu už jsem na blog fotila, i když ji mám vlastně nejkratší dobu

A když už si kabáty vyzkoušely Barbie i Integritky, musela jsem zkusit, jak sedí na nová Mattelácká těla, takže v posední trojici v kabátech se kromě BMR Kiry objevila
vysoká BMR Millie, tvář je Millie se zavřenou pusinkou, hit první vlny BMR
baculka Fashionistas 71 Teddy Bear, tvář Skipper, sehnala jsem ji nedávno a přemýšlela o kloubíkách pro ni. Nakonec skončila jako baculka, protože se mi v tomhle provedení moc líbí na blogu u LaMichy jako její Michelle.

Tak co říkáte, který plyšák je nejhezčí a na které panence?

Další fotky zde














15 komentářů:

  1. Moc povedené, moc. U mě vede verze na Dashe :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kabáty jsou nádherné. Ještě by to chtělo beranice.
    Dasha a hned za ní Jade. Ovšem Jogínka taky pěkná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Beranice jsou v plánu, je to ale další z mých asi tak stopadesáti panenkovských plánů, tak netuším, kdy budou, snad ještě letos, když je 1. ledna :-D

      Vymazat
  3. Všechny kabáty se Ti moc povedly. Jen aby se Tvoje holky o ně nepopraly.;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Holky naštěstí spořádaně sedí na poličkách, případně leží ve své krabici, takže boj o zimní kabát nehrozí (ještě, že je to tak).

      Vymazat
  4. To jsou moc pěkné kabátky, Ty ses s tím šitím rozjela. Všechny jsou krásné, ale nejvíc se mi líbí ten první na první fotce ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné sú všetky tri a tá bábika, čo ti pripomína Zlobu, je nádherná, len ja by som jej tie mihalnice trošku vytočila dohora, aby jej tie zelené oči bolo vidieť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Taky si říkám, že bych měla, ale vždycky se bojím do řas Integritkám sáhnout.

      Vymazat
  6. Pěkné kabátky moc jim to sluší.

    OdpovědětVymazat
  7. Tieto kabátiky som Ti vtedy "čerstvo" obdivovala na FB. Sú všetky krásne a skvelo si sa s oboma typmi látok vyhrala a vytvorila nádherné zimné kúsky.👌💗 Mne sa najviac páči kabátik na Fride. Proste ten strih ma zaujal najviac.😊

    OdpovědětVymazat