pátek 15. ledna 2021

Když sněží aneb konečně mezi Eskymáky

Před pár lety jsme na truhlání vyrobili eskymácké sáně pro Barbie. Jenže jaksi nebyl sníh. Tak jsem milé sáně nafotila na fototruhle, jak se řítí na kusu bílé látky tažené partou psů ze Sapy a řídí je Aragorn. Pak jsem je použila ještě jednou při vánočním focení, to je táhl srneček z Létajícího tygra a rozvážel na nich dárky. Od té doby bydlí sáně v krabici, ještě že jsou skládací.
Letos nasněžilo, sice jenom trochu, ale vyhrabala jsem sáně, psy, ušila jim konečně postroje, a když sníh jakžtakž vydržel celé tři dny, sbalila jsem celou eskymáckou výbavu do tašky, přibalila sladkou korejskou princeznu z hrací party a Integriťáka Tenzina a vyrazila s foťákem na Vítkov.

A tady jsou:

Jinak jestli se chcete kouknout na výrobu saní a shánění psů, tak ZDE
Jestli chcete vidět sáně na fototruhle s Aragornem, tak ZDE
A ZDE je vánoční rozvoz dárků

Všechny fotky zde





 


16 komentářů:

  1. Petro, pročetla jsem si všechny články, protože v roce 2014 jsem s blogem teprve začínala a ten Tvůj jsem ještě neznala. Sáňky se mi moc líbí a je prima, že se dají rozložit. Obdivuji nejen sáně, ale i oblečení pro panenky, jsi moc šikovná. Vím, že není lehké sehnat některé doplňky pro panenky v patřičné velikosti a vidím, že u Vietnamců se dá sehnat ledacos. Užila jsem si procházku s korejskou princeznou i Tenzinem. Princezna má krásný kožíšek, určitě je to Tvoje výroba. Taková projížďka na saních by se mi moc líbila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. My jsme se původně snažili, aby všechen nábytek byl rozkládací a na kolíčky, ale je pravda, že i ty z tvrdého dřeva se časem opotřebují. Teď nedávno jsem jednu původně rozkládací postel prostě slepila napevno. Ale saně vytáhnu málokdy, tak u nich to funguje. Princeznin kožíšek není můj, koupila jsem ho s nějakým balíkem oblečení pro Barbie, ale nakonec po převlíkačce mi k tomuhle focení seděl nejlíp, koneckonců, takový by mohla mít i holka ze Severu :-)

      Vymazat
  2. Tak jako Růženka jsem projela všechny tři články. Připomněla jsem si ten poslední, to už jsem taky blogovala. Sáňky jsou parádní a fotky na sněhu moc moc hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) My jsme se tenkrát domlouvali s dalšími panenkářkami na hromadné focení Eskymáků, protože jsme si s Vláďou užili velefocení Indiánů a pak Halloweenu, ale kvůli absenci sněhu k tomu nikdy nedošlo, jen ty sáně zbyly :-)

      Vymazat
  3. Saně jsou krásné, psi sympaťáci a Korejce i Tenzinovi to moc sluší. Koukla jsem i do starých příspěvků, taky se mi líbily.
    Jenom toho sněhu by mohlo být víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :-) No já jsem ráda, že napadlo alespoň takhle, ne že by tu sníh vůbec nebyl, ale většinou je za den zas pryč - město je prostě tepelný ostrov. Když jsem šla Vítkovem s taškou, tak ze sněhu už čouhala tráva, jsem si říkala, že z toho focení budu muset udělat jaro na Aljašce :-D, ale pak začalo padat a docela dost :-)

      Vymazat
  4. Ty brďo, tak to je paráda, ako sánky, tak psíkovia, Tenzin a moja obľúbená princezná. Krása strieda nádheru :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní sáně, moc pěkné fotky:-).

    OdpovědětVymazat
  6. Sáňky jsou skvělé, je prima, že byla konečně příležitost je nafotit venku na sněhu. A ten eskymácký páreček je dokonalý 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chvíli to trvalo :-) Ne že by vůbec nebyl sníh, ale vždycky tak den - dva v týdnu, už jsem byla natěšená, že o víkendu vyrazím pěkně dopoledne, kdy je fajn světlo, a než se čas doplížil k sobotě, tak nebylo po sněhu památka :-). Tenzina i Korejku mám ráda a docela se k sobě hodí.

      Vymazat
  7. Veľmi dobre si pamätám ako ste sa s Vlaďkou chystali na fotenie Eskymákov.🥰 Tá tiež šila kostým. Potom Vám to žiaľ nevyšlo, čo je veľká škoda...😐 Aspoň som sa pri starých článkoch vrátila ku krásnym spomienkam.🤗🤩💙
    Skladacie sánky sú úžasné. Keby som mohla, tak by som sa podobnému foteniu pridala, priniesla by som svojho Barbie psa samojeda, dala by som nejakej svojej Barbie biely kožuch od Natalii Vodianovej a išlo by sa fotiť.😁
    Tvoja krásna dvojica úžasný Tenzin a božská Kórejčanka, vytvorili dokonalú snežnú dvojicu počas pár dňovej zimy v Česku.😃😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, také bych ráda někdy zažila focení s Tebou a s Tvými Barbie :-) Jinak u našeho koníčka často platí, že důležitá je cesta nejen cíl - i když původní plán nevyšel, z výroby saní, šití eskymáckých oděvů a shánění psů mám spoustu neotřelých zážitků a zkušeností.

      Vymazat