neděle 7. května 2023

Dva výlety s Exotic Intrigue Barbie

Připutovala ke mně nádherná Exotic Intrigue Barbie, ze série tří stejně oblečených Barbie od Avonu (ta hnědovláska vpravo)


Byla už přetělená na MTM, takže hned zakotvila v hrací partě. Jen jsem netušila, že tahle kráska přitahuje výletně - neplánované momenty:  koncem dubna jsme natěšení na magnolie případně na rododendrony vyrazili do Průhonic do Obory. Exotic jsem vzala s sebou a nechala jí jen její krásné černé letní šatičky. Po příjezdu na místo jednak začalo mžít a jednak jsme zjistili, že právě probíhá projekt na sloučení zámeckého parku s oborou a dějí se tu poměrně velké úpravy, takže spousta cest je zavřených, zbylé jsou rozježděné bagry a cestu kromě stromů lemuje i řada pařezů. Kvetoucí rododendrony jsme potkali v počtu dvou kusů, a když se u druhého rybníku v oboře rozpršelo a chtěli jsme se rychle vrátit, tak jsme díky těm zavřeným cestám navštívili i ta místa v parku, kde jsme do té doby nikdy nebyli (a asi už ani hned tak nebudeme). 

Exotic jsem osušila, a když jsme na tuhle sobotu naplánovali výlet na Petřín a návštěvu Květnice, tak jsem jí pro jistotu oblékla přes šatičky i sáčko vlastní výroby. Dojeli jsme pod Petřín a nevěřícně jsme zírali na klikatící se had fronty na lanovku. Vypadalo to tak na hodinu čekání minimálně, takže jsme se vydali pěšky nahoru do kopce. A já zas bloudila klikatícími se cestičkami, fotila si Exotic u každého druhého šeříku a na vyhlídkách a samozřejmě u Máchy (jo má štěstí, že je kamenný)  a nakonec jsme našli i Květnici - Kouzelnou zahrádku mého dětství. I ta je docela hodně předělaná, ve svahu jsou sazenice nových cypřišů, je tu plot místo zdi, ale jsou tu nechaná koryta na vodu, tak třeba se sem po letech vrátí i nějaké ty vodní prvky, když potok, který tudy kdysi tekl, musel ustoupit, protože voda ničila Hladovou zeď. Tady jsem se dočkala i těch rododendronů, pomněnek a spousty tulipánů. Pak jsme vyrazili zpátky k lanovce kolem Hvězdárny a Růžového sadu. A co byste řekli? Růžový sad se rekonstruuje, park je uzavřený a je tam víc bagrů než růží. 

Další fotky zde

Průhonická obora










A Petřín



















Jinak Květnici už jsem na blog fotila tuším dvakrát, poprvé to bylo s DOTW Toreadorkou a podruhé s Benetton Loves Beijing 










10 komentářů:

  1. I když chodíme nahoru pěšky, vůbec netuším, kde ta Květnice je. Třeba jen nevím, že se tomu tak říká ;-) Fotky jsou super, krásně rozkvetlé. Tady to teprve kvést začíná, tedy myslím rododendrony, jinak samozřejmě už to frčí ;-) A abych nezapomněla, wow, tak tohle je přesně holka dle mého gusta, super, že je v hrací partě a není jen schovaná v krabici. Takhle si ji aspoň občas užijeme ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny tři Avonky Exotic Intrigue jsou pěkné, ale tahle mi přijde taková nejosobitější. Květnici mám nacvičenou od lanovky - musí se jít okolo Hvězdárny k Hladové zdi a tam už je branka, ale jak mám jít odjinud, tak v těch serpentinách vždycky trochu bloudím. Naštěstí se dá najít na mapě pod heslem Květnice, Petřín. A stojí za vidění v každé roční době :-)

      Vymazat
  2. To je krása jak to všechno pěkně kvete. Super fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé výlety do rozkopaných parků. Snad se to podaří a obě místa budou zase jako z pohádky.
    Intrikánce to moc sluší se sakem i bez. Jo, má štěstí, že je kamenej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Oboru by snad měli stihnout do konce roku, Růžový sad prý do srpna.

      Vymazat
  4. Je prenádherná, ani som netušila do toho inzerátu, že má také úžasne dlhé vlasy <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se mi líbí. A jsem ráda, že přijela už přetělená a s rozpuštěnými vlasy, kdyby byla v původním origo stavu, asi bych se do ní bála sáhnout.

      Vymazat