neděle 25. června 2023

Botanická Pod Táborem v čase rododendronů

Na hranici Malešic a Hrdlořez pod vrchem Tábor sídlí už víc jak půl století střední zahradnická škola, je tam krásná zahrada s potokem a rybníkem a je celoročně přístupná ve všední den a od května do září i v sobotu. 

Tak tohle jsem napsala před šesti lety, kdy jsem se tu na podzim toulala s Barbie Hilday 2008. Letos se mi konečně podařilo trefit v téhle zahradě ten správný rododendronový čas a s sebou jsem měla zrzečku Barbie Looks 13.  U nové kolekce Looks je mi trochu líto, že na jejich oblečení opustili elegantní kombinaci černé a bílé, ale líbí se mi oba pánové, zrzka, blondýnka i černovláska.   

                                                    Další fotky zde




























A když tak vzpomínám, kde jsem fotila Barbie mezi rododendrony, tak třeba Barbie DOTW Čínu


nebo Barbie Pink in Pantone 


a taky Earring Magic Midge





16 komentářů:

  1. Krásné fotky. Taky bych se tam chtěla podívat, ale pro nás je to velmi špatně dostupné :-(
    Iva Anawi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík. Od nás je to pár stanic, ale ve všední den se těžko utrhnu, tak jedině jaro a léto, kdy je otevřeno i o víkendu. Ale je tam moc krásně.

      Vymazat
  2. Moc hezké rhododendrony. Sluší jí to mezi nima. Ta zahrada vypadá pěkně.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky s nádhernou zrzečkou. Moc moc to tvojí holčině sluší. Moc často k tobě na stránky nechodím, budu se muset polepšit. Starší články s tvýma holkama si pamatuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík. Připadá mi, že jak zrušili blog.cz, tak pominuly zlaté časy blogování o panenkách. Já mám taky spoustu restů, spíš projíždím fb než nové blogy, tak se budu muset taky polepšit.

      Vymazat
  4. Krásné fotky, krásná panenka a kouzelné rododendrony :-) Edita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Rododendrony snad ani nejde vyfotit špatně a rododendrony s Barbuchami už vůbec ne :-)

      Vymazat
  5. Určitě jsem nechávala komentář, ale není tu, tak znovu a lépe ;-) Nádherné rododendrony i panenky, i když tentokrát je to hlavně o té první zrzečce ;-) Já jich mám na zahradě x, ale asi mi jedna azalka zdechla, tak jsem taková smutná, uvidíme, jestli přežije. A letos mi je tedy příšerně žerou slimáci, neskutečné. Každopádně když to všechno rozkvete, tak to je prostě nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :-) Tak to jsem netušila, že ty potvory jdou i po rododendronech.

      Vymazat
    2. Rododendrony ne, ty na ně asi mají moc tuhý listy, ale azalky mi likvidují a hortenzie jim taky jedou :-x

      Vymazat
  6. Nádherné fotky. Táto Vicky je na mojom wishliste, takže si ma jej fotkami veľmi potešila. Záhrada to musí byť prekrásna <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík. Zahrada je to krásná a také krásně opečovaná. Mně se líbí všechny Looks, moc povedená série, já teď přemýšlím o Karličce.

      Vymazat